Kanaliseringer fra Matthew - Hilsen t
Fra : Kim Dyrlund

Dato : 18-02-05 12:27

Hej alle herinde - den her nyhedsgruppe er helt ny for mig. Måske disse
her kanalisering finder jeres interesse?

I kan også tilmelde jer emaillisten (se nederst i nyhedsmailen) - evt.
kan jeg også sende dem herinde.

Smil og hilsener
Kim

Matthew Ward døde tilbage i 1980 i en bilulykke kun 17 år gammel, og har
sidenhen fra de åndelige verdener fået kontakt til sin stadig levende
biologiske mor Suzy Ward her på Jorden. I første omgang gennem hjælp fra
medier men siden 1994 i direkte forbindelse. Han kanaliserer på vegne af
højt udviklede lysvæsener omkring diverse aktuelle begivenheder her på
jorden.

Besked fra Matthew til alle i Skandinavien
22. januar 2005
Via Suzy Ward (oversættelse v/Kim Dyrlund)
http://dk.msnusers.com/KanaliseringerfraMatthew

MATTHEW: Med glæde og respekt, dette er Matthew, som sender en kærlig
hilsen til alle sjæle i Skandinavien. Mange af mine beskeder omhandler
forhold i min mors hjemland USA, fordi forholdene i dette land har
kraftig indflydelse på andre lande også. Men jeg vil skynde mig at sige,
at ENHVER sjæl i ethvert land har lige stor betydning i denne enestående
tidsepoke på Jorden! Det er ikke nogen tilfældighed, men skyldes Jordens
opbygning, at jeres område af verden er fri for krige og andre
uroligheder, som er fremherskende andetsteds. Enhver af jeres sjæle er
præcis der, hvor den har valgt at være for at bidrage med helbredelsen
og genoprettelsen af Jorden til hendes tidligere paradisiske tilstand.

Igennem årtusinder er sandheden om jeres inderst væsen – en ubrudt,
selvstændig sjæl og alligevel en uadskillelig del af Gud og alle andre
sjæle i universet – blevet tilbageholdt for jer. Mange løgne er blevet
udtænkt, for at holde jer i uvidenhed omkring denne sandhed. Disse løgne
og mange andre har holdt jer fanget i 3. dimensions tæthed (o.a. den
hidtidige fysiske virkelighed), hvor negativitet stortrives. Dette
ændrer sig nu – og det sker hurtigt! Lyset op-lyser mørket, som har
hersket så længe på jeres planet. Jorden stiger op i vibrationerne af
kærlighed, fred og harmoni, og alle dem af jer, der byder disse lysets
åbenbaringer velkommen, vil følge med hende. På jeres rejse i denne her
grandiose tid for opvågning vil i være i følgeskab af medlemmer fra
jeres rumfamilie, og det vil helt sikkert blive den mest oplivende
oplevelse i nogensinde har haft i alle jeres livstider!

Matthew taler om bekymringer i forhold til den økonomiske situation i
USA; forventninger til 2005
13. december 2004
Via Suzy Ward (oversættelse v/Kim Dyrlund)
http://dk.msnusers.com/KanaliseringerfraMatthew

Suzy: Den følgende besked fra Matthew starter med et svar, han har givet
på vegne af en anmodning om hans kommentarer til følgende korte email,
som er dateret 5. december og videresendt til mig den 12. december.

-------------- Originale besked/email (5. december) ---------------
Insider information fra pålidelig kilde - send ikke videre!

Økonomisk kollaps forventet i USA seks-syv uger fra i dag. Vær sikker,
at dine penge befinder sig det rette sted. Kun dem med megen kapital de
forkerte steder vil blive påvirket negativt.

Skriv ikke for flere informationer. Dette er alt.

Suzy: Matthew, min kære! Hvad kan du fortælle mig om denne information?

MATTHEW: Mor, hej til dig også! Dette er ikke den første af denne slags
beskeder, som cirkulerer rundt på Internettet. Da jeg ikke ved, om denne
her baserer sig på viden og er sendt ud med en god intention eller om
den er led i endnu en "vær bange" taktik, så vil jeg hellere tage fat på
det, som vi faktisk ved om denne beskeds emne. Nogen finanseksperter har
nøjagtigt vurderet USA's ustabile økonomi (o.a. budgetunderskuddet i USA
ventes i år at stige til 2500 milliarder kr.), og de advarsler, de har
fremsat, er enten blevet mødt med forbigående alarmering eller med
fornægtelse, og er så siden hen blevet afvist af de fleste, som har læst
dem.

Før jeg taler om dette emne, for så vidt som hvad dens virkninger er, så
vil jeg sige, at den globale økonomi er et 3. dimensions tætheds
anliggende, hvis energimæssige bevægelsesmængde må gå sin gang. Vi beder
jer derfor om, at se denne situation fra et højere stade, hvor den ses
som værende en universel lov i aktion så som værende et udtryk for
lovene om manifestering og tiltrækning eller "lige tiltrækker lige".
Hvordan i vil blive påvirket af, hvad der venter jer forude i denne
henseende, er afhængig af den energi i sender ud som i enhver anden
situation - resultaterne er betinget af jeres reaktioner på de nye
omstændigheder, som de viser sig for jer, dvs. af jeres medfølgende
tanker, følelser og handlinger. Det er vigtigt at være informeret, så en
let og flydende oplevelse kan fremkomme. Og det er ubetinget nødvendigt
IKKE at være bange!

Nuvel mor, jeg har fra begyndelsen af vores kommunikation for næsten
elleve år siden sagt, at de højere vibrationer, som strømmer ind, ville
bringe det fast forankrede mørke for dagen og ind i lyset, og at dette
mørke inkluderer de umådelige rigdomme, som ejes og manipuleres af en
håndfuld af mørke sjæle, og at denne uretfærdighed i fordelingen af
verdens ressourcer vil smuldre i Jordens opstigningsproces. Igennem de
seneste mange år har ikke kun mine budskaber men også dem fra andre høje
lysvæsener givet jeg forsikringer om, at jeres planet er i gang med at
stige ud af begrænsningerne af 3. dimensions tæthed, som har tilladt
bedragerier, korruption og grådighed at florere. Siden jeres verdens i
den grad ubalancerede finansielle beholdninger sidder fast i denne
negativitet, hvilken jo ikke kan eksistere i de højere vibrationer, som
Jorden er på vej ind i, så er dramatiske forandringer uundgåelige. Og
mine budskaber igennem de sidste par måneder har bl.a. indeholdt, at
økonomien i USA - ja minsandten hele den globale økonomi - er ustabil og
i virkeligheden kun er et blændværk. Den er produktet af bank procedurer
og manipulationer indenfor aktiemarkederne, hvilke ikke baserer sig på
andet og mere solidt end millioner af computertransaktioner, og dette
blændværk kan ikke fortsætte meget længere - jeg mener, at jeg har
beskrevet det som "bankerot". Det, der simpelthen er ved at vise sig nu,
er det naturlige resultat af, hvad der er gået forud.

NESARA (o.a. National Economic Security And Reformation Act –
http://www.nesara.us ) er den amerikanske lovgivning, som allerede for
tre år siden ville kunne have bragt den økonomiske kontrol for dagen og
kunne have vendt denne, hvis de, der ejer formuerne, ikke havde haft så
stor succes med at forhindre annonceringen af lovgivningen, som
nødvendigvis må gå forud for implementeringen af dens foranstaltninger.
Denne forhindring har formindsket farten af stigning i bevidsthed og den
åndelige erkendelse i blandt befolkningen. Vores elskede Jord ønskede
jo, at alle skulle blive modtagelige for lyset, således at alle fysisk
ville kunne følge med hende ind i de højere vibrationer. Nogen få
måneder siden i jeres lineære tidsregning, der erkendte Jorden
imidlertid, at hvis hun ville bevare flere af hendes livsformer, så
kunne hun ikke længere vente på, at de "hardcore" genstridige sjæle
ville ændre deres mørke indstillinger, og hun valgte i stedet at sætte
farten på hendes rejse i vejret.

En vigtig del af hendes fortsatte opstigning indbefatter en retfærdig
fordeling af hendes ressourcer, og dette inkluderer penge som jo er
basis for forretningsførelse. For at rette op på den ubalancerede
pengekontrol og kontrollen med naturens ressourcer er der derfor blevet
iværksat andre midler end NESARA's foranstaltninger. Og dette er sket
ved at store mængder af lys er blevet rettet imod denne mørke sektor for
bogstaveligt talt at "bringe den frem i lyset". Denne ekstra mængde lys
har åbnet hjerterne og sindene på nogen magtfulde sjæle, som tidligere
har været uimodtagelige, og den har også bevirket at bedragerierne og
korruptionen, som har været fremherskende så længe, er begyndt at komme
frem i offentlighedens søgelys. Dermed mener jeg ikke at NESARA - som jo
har det samme formål sideløbende med at den også indeholder tiltag til
andre nødvendige forandringer, der vil blive sat i værk igennem
lovgivningsmæssige midler - ikke længere er nødvendig eller overhovedet
vil blive gennemført. Jeg mener blot, at det ikke længere er nødvendig
at vente på at denne lovgivning bliver gennemført, før at nogen af dens
verdensomspændende gavnlige foranstaltninger kan blive iværksat.

Suzy: Ja, det forstår jeg godt. Matthew, selvom du ikke taler direkte om
den korte email besked, vil du ikke være sød at give din kommentar til
den tidsramme på kun seks til syv uger fra den 5. december, som den
beskriver?

MATTHEW: Mor, det er ikke kun det, at jeg ikke kender kilden til denne
information, som nævner denne tidsramme, men derudover er det ud af sund
fornuft, at jeg ikke kommer med specifikke tidsangivelser, hvilket andre
respekterede høje lyskilder heller ikke gør. Der er mange variabler, som
har indflydelse på begivenheder af denne størrelsesorden, og den "støden
og skubben", der foregår mellem lyset og mørket, bliver ved med at tippe
vippen frem og tilbage, indtil lyset bliver så klart dominerende, at det
bliver muligt at forudsige et bestemt tidspunkt. Lyset vinder ALTID –
mørkets beslutsomhed om at fortsætte kampen afgør kun tidspunktet for
lysets sejr.

I dette her tilfælde så er det dem med de ophobede formuer, som kæmper
med næb og klør for at bevare status quo, og i energifeltet af
potentialer svirrer det med aktivitet, hvor formue-ejerne farer omkring
for at finde nye måder at beskytte deres penge på. Det er i dette
energifelt af potentialer, at alle aktiviteter fra begge sider bliver
registreret energimæssigt, og det er iagttagelsen af denne interaktion,
der giver os mulighed for at vide og rapportere, hvad det er der sker.
Alt imens de mørke sjæles frygt for at miste kontrollen bliver større,
så vil deres bestræbelser for at fastholde kontrollen tilsvarende
forøges. Nuvel, når en given tidsramme kommer og går, uden at der er
nogen synlige forandringer for jer, så ville de folk, der tror på en
rosenrød tidsramme begynde at miste håbet, hvilket tilsvarende ville
reducere lyset og tillade frygten at komme ind og derved ville skabe
mere negativitet eller mørke for lyset at have med at gøre. Mens de
fleste folk nok ikke ville opfatte et sammenbrud af det nyværende
økonomiske system som værende noget "rosenrødt", så ville de af jer, for
hvem det ville være et klart vidnesbyrd på Jordens opstigning ind i de
højere vibrationer, byde denne eventualitet velkommen. På grund af at
det økonomiske sammenbrud har så vital en betydning, og så meget som jeg
ville ønske, at dette skulle blive virkeligt for jer på blot nogen få
uger – og vel vidende, at med nok energi i form af intentioner, så er
ALT muligt! – så kan jeg ikke sige, at det ser ud til at være nært
forestående.

For at tage fat på de spørgsmål du har i dit sind, kære sjæl, så vil det
første tegn på, at alt ikke er i orden, være, at aktiemarkederne falder
brat. Ja, der er blevet manipuleret med gevinster og tab fra første dag
af, og det har været en af de måder, hvorpå de få har skabt deres
umådelige formuer. Men i de kommende tilfælde, der vil disse
formue-ejere ikke mere være i stand til at skabe de opsving, som de
tidligere har kunnet. Dette vil så påvirke de mennesker, hvis
leveomkostninger bliver dækket af disse indtægter, og de vil være nød
til at hæve penge fra deres opsparingskonti, og disse befinder sig så
godt som alle i de få kæmpestore Illuminati-ejede bank institutioner
(o.a. Illuminati: et verdensomspændende hemmeligt netværk hvis mørke
agenda er dominans af hele verden og skabelsen af en totalitær New World
Order, hvor en udvalgt elite kontrollerer alle verdens begivenheder).
Udbetalinger fra private ejeres konti vil blive nød til at konkurrere
med ejernes kamp for at bevare deres formuer intakt.

Det vil på dette tidspunkt kun være en kortsigtet fordel at overføre
sine konti fra disse større banker til nogen mindre uafhængige nogen.
Alle finansinstitutioner vil nemlig blive overbeskattede for at kunne
dække for disse udbetalinger af penge, og dette sker, fordi procedurerne
tillader dem at låne langt flere penge ud end de selv ejer, og at gøre
dette til nogen ublu renter. Det er ligesom en form for spil, som er
udtænkt til at have millioner af spillere men med forudbestemte vindere
nemlig de forholdsvis få, som sammendynger og kontrollerer verdens
rigdomme. Jeg refererer ikke til de folk, som du måske anser for at være
"rige" eller til de millionærer og milliardærer, hvis indtægter er
offentliggjorte, men jeg henviser til de få enkeltpersoner eller
familier og endda til Vatikanet, som ejer rigdomme i en størrelsesorden,
du næsten ikke kan forestille dig. Denne uretfærdighed bliver nød til at
ændre sig, og selv om resultatet af forandringerne er til gavn for alle
undtagen for disse få formue-ejere, så kan forandringerne i sig selv
blive set som værende noget besværligt for de begunstigede. Et
verdensomspændende finansielt kollaps vil til at begynde med ses som
noget utænkeligt, og når det sker, vil forholdende hurtigt afbalanceres
igen, og ændringerne vil foregår under rimelig ordentlige forhold,
således at besværlighederne ikke vil vare ved længe.

Suzy: Matthew, vil det for folk være klogt at hæve nogen af deres
opsparinger, således at de har dem på hånden til at kunne betale deres
basale leveomkostninger med? Og hvad med gæld, som fx betalinger til
ejendom og gebyrer til kreditkort – skal vi blive ved med at betale disse?

MATTHEW: Mor, jeg føler mig ikke rigtig godt tilpas med at være en
"finansiel rådgiver", men jeg ville svare ja på begge spørgsmål til dem
af jer, der er i stand til at gøre dette. Det er fornuftigt at gøre
tiltag for at møde de basale behov og ligeledes at opfylde ens
forpligtelser for at undgå konsekvenserne af ikke at gøre dette. Men
mange mennesker har ikke reserverne til at kunne falde tilbage på på
denne her måde. Så jeg vil igen minde jer om at se forandringerne, som
venter forude, med udgangspunkt i de universelle love, og at tiltrække
passende ressourcer til dig selv, for at gøre overgangsfasen nemmere,
alt imens nye metoder for indtjening uskifter de gamle. Og intensiteten
af lyset, som vil igangsætte disse forandringer i denne økonomiske
overgangsperiode, vil også åbne hjerterne, som igen vil åbne for
pengepungene så at sige. Hvad mange af jer til at begynde med vil se som
store omvæltninger, ser vi som en stor bølge af velvillig og
entusiastisk samarbejde, et ønske om at dele eller udveksle ressourcer
og tjenesteydelser og frit at give til dem, som er mest trængende. Denne
omsorg og forsorg vil starte naturlig indenfor familierne og tætte
venskaber og så brede sig ud til enkeltpersoner og virksomheder indenfor
de mindre samfund, og den vil blive ved med at være en integreret del af
økonomiske handler også efter at de nationale og internationale
pengesystemer opererer igen.

Medens det er forsynligt at være ordentlig informeret, således at i kan
forberede jer på at gøre virkningerne af forandringerne mere nemme for
jer, så siger vi igen til jer: BLIV IKKE GREBET AF FRYGT! Det er ikke
kun økonomiske men også politiske forandringer at i kan vente jer
snarligt, og begge er de større essentielle skridt på Jordens vej
fremad. Mørket, som længe har haft kontrollen med begge disse områder
det økonomiske og det regeringsmæssige, er i gang med at blive brudt op
af det stadigt mere intensive lys – som jo baner vejen for Jordens
opstigning ind i vibrationerne af kærlighed og fred, harmoni og fairness
- i en grad, så det ikke mere lader sig rekonstruere. At ønske sig og at
forestille sig livet i en sådan verden er, hvad der skaber denne.

Suzy: Mash min kære, du ved at mange af os gør dette! Dette kalenderår
er næsten gået – vil du sige noget omkring næste år, hvad der er i vente
for os?

MATTHEW: Mor min kære sjæl, det vil jeg meget gerne. Jeg vil gerne sige
noget om den måde i går ind i det nye år på, og i dette taler jeg på
vegne af myriader af lysvæsener. Vi beder jer om, at jeres fejren af
julen vil ske i Kristi ånd, som omfavner og omslutter Jorden i en
rigdom, som ikke tidligere er set. Energien, som har fået mange
betegnelser – gudinden, Moderen, moderen Maria, det feminine, jomfru
Maria, de to Maria’er, moderen og Magdalena – strømmer ind for at
opløfte sjælene og for at balancere de igennem lange tider fremherskende
maskuline, kriger energier. Man kunne sige, at dette er Guds gave eller
Universets gave i denne enestående tidsperiode.

Min sidste besked indeholdt en anmodning fra mange lysvæsener, om at vi
måtte påkalde vores rumfamiliers hjælp, og det er med stor glæde, at jeg
kan fortælle dig den opmuntrende nyhed, at bønnen om deres assistance
blev udtrykt længe og højt! Mens det ikke er realistisk at håbe på, at
mængder af udenjordiske vil introducere sig selv igennem de forestående
helligdage, så vil de gerne, at i ved, at de glæder sig over det mandat,
som i har givet dem, og at de vil skride til handling ud fra dette. De
udenjordiske, der er iblandt jer, vil ikke identificere sig selv, indtil
det er helt sikkert at gøre således. Men dem, der sidder i vigtige
positioner, har bevæget sig driftig fremad indenfor deres
indflydelsessfærer. Nogen har til opgave at få gang i de økonomiske
forandringer og at hjælpe til med overgangsprocessen, og andre gør sådan
cirka det samme siddende i forskellige regeringer. Så alt imens du
fejrer denne årstids velsignelser, så vær sød at tælle disse modige
sjæle i blandt dem, du tænker på, og at udtrykke din taknemmelighed for
deres kærlige assistance.

Vær sød i din fejren også at udtrykke din taknemmelighed for det store
antal som omgiver planeten for at opfylde deres dem af Gud givne
mission, som jo inkluderer opsyn for at forhindre atomare sprængninger i
rummet, en neutralisering af de mest giftige aspekter af forureningen,
en formindskelse af effekten af geofysikalske hændelser og at dirigere
lys fra fjerne kilder til områder, hvor mørket stadig skal fordrives
(o.a. og selv om vi jo allerede er inde i det nye år, så er det jo
aldrig for sent at udtrykke og vise sin taknemmelighed). Alle disse
sjæle - både dem der befinder sig på og rundt om planeten - har
frivilligt forladt deres hjemlande og familier for at imødekomme Jordens
bøn om hjælp, således at i og alle hendes livsformer fortsat kan have
den fysiske erfaringsdannelse, som i har valgt at have.

Vi hører fra pålidelige kilder, at store rumfartøjer i løbet af nogen
måneder tydeligt vil kunne ses fra store befolkningsområder, og at få
isolerede landinger med små fartøjer vil finde sted. Jeres medier vil
ikke længere være i stand til at ignorere de mange vidner, som
rapporterer om dette, men det er logisk at antage, at regeringens
udtalelser vil være negative, dvs. at de vil fremstille disse hændelser
som udenjordiskes bestræbelser på at invadere os, og derved vil bruge
det som en retfærdiggørelse til at udvide deres områder og arsenaler for
krigsførelse. De af jer, der kender sandheden om disse velvillige og
menneskekærlige brødre og søstre, må oplyse og dæmpe den frygt, som de,
der stadig er bjergtaget af de officielle forklaringer, har.

Selvom vi ville elske at kunne fortælle jer, at det kommende år vil
løfte Jorden ind i 4. dimension og endda højere endnu, så er det for
tidligt at komme med den slags beskeder. Jorden må stadig befri sig selv
fra lommer af negativitet igennem geofysikalske hændelser, så
vulkanudbrud, jordskælv, voldsomme storme, højvande og kraftige vinde
vil fortsætte med at finde sted. Vær sød at huske på at i disse tider,
der ville død og ødelæggelse forekomme i langt større målestok, hvis
ikke de udenjordiskes teknologier ville afbalancere frigivelsen af den
oplagrede kinetiske energi.

Regeringer vil i noget tid endnu fortsætte med at hold stand imod en
overdragelse af deres absolutte kontrol, og deres metoder at gøre dette
med – invasion og besættelse af andre lande og undertrykkelse af
menneskerettighederne – vil blive ved med at finde sted indtil den
voksende intensitet af lyset overvælder dette mørke. Alt imens
polariteten mellem mørke og lys ebber ud hurtigere og hurtigere, der vil
angstfølelsen i de sjæle, som stadig er fanget af mørket, være nær
desperationspunktet. I ved ikke, hvem disse sjæle er, eller hvem der kun
ser ud til at være det. Og endnu engang opfordrer vi jer til ikke at
dømme nogen og i stedet at slutte jer til os i at sende lys-kærlighed
til alle sjæle, som har behov for dette.

Med Jordens forøgede hastighed ind i de højere vibrationer, og jeres
rumfamilies rungende JA! på jeres anmodning om deres hjælp, da vil
betydelige mængder af drama komme til at udspille sig. Lysvæsener fra
hele universet – nogen tilstede fysisk, de fleste tilstede i ånden – er
med jer på denne oplivende og enestående rejse. Gå i glæde, velvidende
at i bevidst med-skaber den verden af kærlighed og fred, præcis som
jeres sjæle valgte at gøre i denne livstid.

Kanaliseringerne må gerne videresendes til andre interesserede eller
udgives på Internettet eller i trykt form med angivelse af kilde

Alle Kanaliseringer fra Matthew oversat til dansk:
http://dk.msnusers.com/KanaliseringerfraMatthew

Tilmelding/framelding - få kanaliseringerne sendt til din email:
Tilmeld dig emaillisten ved at send email til kimdyrlund@knus.dk
"Tilmeld kanaliseringer" i emne/subject feltet for tilmelding -
"Frameld kanaliseringer" for at framelde dig igen

Fra : René Løweneck

Dato : 14-03-05 10:59

Hej Kim !

"Kim Dyrlund" <kimdyrlund@knus.dk> skrev i en meddelelse

> Hej alle herinde - den her nyhedsgruppe er helt ny for mig.

Jeg synes godt nok, at det er for dårligt at Matthew ikke har fortalt dig om
denne gruppe noget før. Men det kan da være, at det er noget han tager op i
en besked senere (1-4-05 ?). Nu han alligevel er begyndt at sende beskeder
til Skandinavien )

René Løweneck
www.loweneck.dk