Flytning af server mellem to hardware-plat~
Fra : Lars Kim Lund

Dato : 17-02-05 18:11

Haves: Windows 2000 Server på HP Proliant Dl360 G3 platform
Ønskes: Windows 2000 Server på HP Proliant DL360 G4 platform

Jeg håbede på at den lette løsning ville virke - dvs. bryde spejlet på
G3 serveren og boote på G4. Jeg har opdateret driverne til nyeste
version og array-driveren er den samme til de to integrerede
controllers - hhv. SA5i og 6i.

Desværre virker det ikke. Den når et stykke ind i boot-processen og
laver en BSOD, 0x7B INACCESSIBLE_BOOT_DEVICE. Har prøvet at boote med
/bootlog switchen, men den skriver ikke noget. Formentlig er det
initialiseringen af cpqcissm der fejler. Har prøvet at disable
driveren, men det ændrer ikke ved fejlbeskeden.

Overvejer at boote på en Win2k setup-skive og køre en repair. Jeg tror
dog ikke det virker. Sidste udvej er at installere et rent OS på G4
serveren og restore en G3 backup - men det vil jeg gerne undgå hvis
jeg kan.

Gode forslag?

P.S. FUT: news:dk.edb.system.ms-windows.server

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/