UPS
Fra : Claus Albæk

Dato : 17-02-05 16:14

printf hello world

Jeg står og skal have smidt en UPS på en HP ML350 server... og har
faktisk 0 idé om hvad jeg burde købe... har i nogle anbefalinger?

Der er sådan set ikke større krav til den, end den skal kunne holde
maskinen oppe så lang tid det nu tager den for at lukke ned (hvorfor
kabling og software til dette også er nødvendigt)

For nogle år tilbage lå der et dansk firma i, Sønderborg tror jeg det
var som lavede ret godt kram, men kan ikke huske navnet (?)

mvh.
C.Albæk

Fra : Anders Hansen

Dato : 17-02-05 17:37

APC virker ganske fint.

Mvh

Anders Hansen

Fra : Esben

Dato : 17-02-05 18:45

"Anders Hansen" <mail@REMOVETHISanders-hansen.dk> skrev i en meddelelse
> APC virker ganske fint.

De har også en fin konfigurator, hvor man kan indtaste data om udstyret der
skal tilkobles:
http://www.apc.com/tools/ups_selector/index.cfm

--
Esben

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 18-02-05 10:33

"Claus Albæk" <claude@eugina.dk> wrote in message
> printf hello world
>
> Jeg står og skal have smidt en UPS på en HP ML350 server... og har
> faktisk 0 idé om hvad jeg burde købe... har i nogle anbefalinger?

HP de er rent faktisk også kommet tilbage igen med en UPS serie :)

Prisen er så vidt jeg husker næsten den samme som APC

--
/Dennis
Der kun repræsenterer sig selv.