har ændret karakter
Fra : Camilla Fruergaard

Dato : 17-02-05 08:37

Hej

Har igennem den sidste tid undret mig over min ung hest,
som jeg købte i sommers.
Der var den rolig og dejlig afslappet at arbejde med, så kom efter året og
den begyndte at få vokse værk, og blev derfor ikke redet så meget men
samtidig mens den havde dage hvor den var helt sløv havde den pludselig dage
hvor det var som om der var fast spændt en raket bag på
nu her den sidste månede er den så blevet sat så småt igang igen, og sikke
en energi den nu viser hver dag, den både bukker stikker af og prøver
virkelig tingene af, hvor den tidligere bare to det som det kom.
Det er som om den har lagt i hi i sin pupe siden jeg købte den og er så nu
ved at kravle ud af den
Der skal dog siges den ligger ikke øre og virker til at være meget glad, men
more sig bare på vores bekostning
Kender i til det?

Fra : Anet

Dato : 09-03-05 14:45

"Camilla Fruergaard" <c @ mit efternavn . com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ved at kravle ud af den
> Der skal dog siges den ligger ikke øre og virker til at være meget glad,

(klip9

Jeg tror at mange mennesker bliver lidt overrasket når de køber jeg en
unghest. Den er tit nytilreden og sød og flink og luller pænt rundt på en
bane. Så efter et stykke tid så kommer der noget mere fart i dyret og både
bukker og stejler og prøver grænser af. Mange gange hænger det nok sammen
med at hesten får noget mere kondition og føler sig mere fortrolig med at
have en rytter på ryggen. Det er tit en naturlig del af deres udvikling at
de skal igennem det der lidt uartige....meget friske hopperi. Som regel
bukker de ikke for at smide rytteren af men af glæde.

hilsen

Annette