Velloflex madras
Fra : Mogens

Dato : 13-02-05 00:25

Er der nogen, som har erfaring med Velloflex magnetmadras. Gode eller
dårlige.

--
Mvh - Mogens; mohenNOSPAM@pc.dk
fjern NOSPAM fra min mail adresse

Fra : UP

Dato : 13-02-05 13:33

Hej Mogens

Jeg prøvede en sådan madras for et par år siden, men måtte give op efter kun
1 nat, da jeg kunne mærke magneterne og madrassen virkede for hård til mig.

Hilsner
Ulla

Fra : Mogens

Dato : 13-02-05 14:07

> [...]
> kun 1 nat, da jeg kunne mærke magneterne og madrassen virkede for hård til

Ja så er der ikke meget fornøjelse ved det, det skulle jo ikke gerne være en
tortur. Tak for info.