Live Rollespil i randers.
Fra : Sabina Hertzum

Dato : 12-02-05 23:28

Min familie og jeg står forhåbentlig og skal flytte til randers inden så
længe, og i den forbindelse kommer min søn (10 år) til at mangle kendskab
til området og de rollespils arrangementer der er for hans aldersgruppe
der....

der er vel ikke nogen herinde der kan hjælpe os med det?
det er egentlig lige så meget for at finde ud af om der i det hele taget er
live rollespil for 10 årige i randers eller omegn, og naturligvis også lidt
om de generelle regler....
hidtil har han gået til rollespil i Roskilde og Holte, men de drenge hører
jo en masse rygter om hvordan det foregår andre steder....

--
Knus, Sabina
Se vores sunde, smukke og charmerende persere på http://www.dkshadowfax.dk

Fra : Peter Brodersen

Dato : 13-02-05 02:55

On Sat, 12 Feb 2005 23:28:11 +0100, "Sabina Hertzum"
<sabina@mandezonen.dk> wrote:

> [...]
>længe, og i den forbindelse kommer min søn (10 år) til at mangle kendskab
>til området og de rollespils arrangementer der er for hans aldersgruppe

Jeg har ikke selv kendskab til rollespil i Randers, men et par steder,
du kan forsøge at finde flere oplysninger, er at kontakte
Landsforeningen for Levende Rollespil - de kan uden tvivl fortælle om
hvilke organiserede foreninger, der er i Randers. Du kan se
kontaktinfo til landsforeningen på:
http://www.rollespil.dk/

På debatforummet LiveForum - http://www.liveforum.dk/ - kan man også
eftersøge foreninger og deslige. En søgning på deres site afslørede,
at der er en rollespilsforening i Randers ved navn Alvheim, der
spiller diverse former for bord- og live-rollespil. Adressen til
Alvheim er ifgl. LiveForum: http://www.alvheim.dk/

--
- Peter Brodersen