dispsilh og solider i ACAD
Fra : John Jachmsen

Dato : 11-02-05 10:42

Hejsa
Jeg tegner en box (solid) og laver en fillet på nogle af kanterne og
laver en hide -DISPSILH er sat til 1 -alt ser fint ud!
Hvis jeg nu foretager en 3Dorbit og i orbit menuen (højreklik i cirklen)
vælger "shading mode -hidden" og roterer kassen lidt ser alt stadig
fint ud. Når jeg forlader 3Dorbit og herefter foretager en hide kommer
et grimt trekantmønster på modellen hvor de afrundede kanter er????

Det er som 3Dorbit sætter en eller anden variabel med hensyn til
"3dviewmode" som gør at den skal vise modellen med trekantmønstre??

Kan I forstå mit problem? ellers vil jeg gerne forklare yderligere.
Mvh
JJ

Fra : John Jachmsen

Dato : 11-02-05 20:45

Jeg har selv fundet en omvej. -shademode-2D og alt fungerer fint igen.