USD link til sted med prognose
Fra : jens jensen

Dato : 10-02-05 10:37

Hej

Jeg kan godt finde mange steder (hjemmesider) der omhandler den forventede
udvikling i aktie og obligationskurser , menhvor finder jeg om USD ?

Jeg leder efter en prognose på USD for det næste halve år, med al den
usikkerhed det indebærer. Valutakurser.dk har ikke prognoser.

Jeg er klar over det kan svinge meget - lissom med aktier men som regel er
der nogle kloge hoveder som kan give et fingerpeg om hvilken retning det går
og hvorfor. Især på en kort periode som 6 mdr.

Mvh Jens

Fra : Joakim von And

Dato : 10-02-05 20:14

"jens jensen" <jens@nothingatallfuckallspammers.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
går
> og hvorfor. Især på en kort periode som 6 mdr.

prøv at google på "currency options", "forward/-futures contracts on
currencies", "currency swaps".

JvA

Fra : Peter [5260]

Dato : 17-02-05 23:13

> [...]
> går
> og hvorfor. Især på en kort periode som 6 mdr.

Tegn et (prøve-)abonnement på Finansoverblikket fra www.henton.dk
Du kan se de seneste overskrifter på
http://www.henton.dk/default.asp?id=111 (åbner et pdf-dokument)

Mvh