tao tantra massage
Fra : MT

Dato : 08-02-05 17:06

Hej

Jeg vil gerne høre om nogen der har erfaring med tao tantra massage.

Er det humbug eller virker det faktisk??

Fra : G.B.

Dato : 11-02-05 23:14

"MT" <bob@bobhotmail.com> skrev i meddelelsen news:4208e37d$0$12727
$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> Er det humbug

Ja.

GB

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 12-02-05 08:03

MT wrote:
> Hej
>
> Jeg vil gerne høre om nogen der har erfaring med tao tantra massage.
>
> Er det humbug eller virker det faktisk??

hvad skulle det virke på??

--
Knus, Sabina
Se vores sunde, smukke og charmerende persere på

Fra : paul 0tzen

Dato : 03-04-05 22:03

MT <bob@bobhotmail.com> skrev:
>Hej
>
>Jeg vil gerne høre om nogen der har erfaring med tao tantra
massage.

>Er det humbug eller virker det faktisk??

Hej MT.
Nej Tao tantra massage, er naturligvis ikke humbug.Men man skal
vide,hvordan man gør.
Hvis du vil vide mere,kan du maile til mig

Fra : G B

Dato : 03-04-05 23:31

paul 0tzen <paulo@privat.dk> skrev i meddelelsen

> Nej Tao tantra massage, er naturligvis ikke humbug.Men man skal
> vide,hvordan man gør.
> Hvis du vil vide mere,kan du maile til mig

Jaja, så kan du få et godt knald, og endda få penge for det.

--
"How much easier is self-sacrifice than self-realization." Eric Hoffer
Med venlig hilsen

Fra : Poul Nielsen

Dato : 05-04-05 11:08

"G B" <nonono@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> paul 0tzen <paulo@privat.dk> skrev i meddelelsen

> Jaja, så kan du få et godt knald, og endda få penge for det.

Se nu er tao kinesisk og Tantra indisk og jeg tror (da jeg ikke har prøvet
det) at det er en lige lovlig smart Ole opfinder vi har at gøre med der.