Novell NW6.5 og Windows 2003 Terminal Serv~
Fra : Brian_Bjoerk

Dato : 03-02-05 10:12

Hvordan fjerner jeg at man også skal godkendes overfor windows 2003
serveren når man logger på?
Jeg har installeret Novell Client 4.9 SP2 på Serveren det virker fint,
logger jeg på som admin, er der ikke noget problem, da jeg har valgt
samme Pass både i Novell USer og som Windows Admin. Men mine brugere
møder OGSÅ en windows accept/change password boks til at matche deres
Novell login, men med Administrator som user. Det er jo ikke så godt.
Så derfor ovenstående spørgsmål.

Med venlig hilsen.

Brian

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 03-02-05 19:13

On 3 Feb 2005 01:11:42 -0800, pau_zathrus@hotmail.com (Brian_Bjoerk)
wrote:

> [...]
>møder OGSÅ en windows accept/change password boks til at matche deres
>Novell login, men med Administrator som user. Det er jo ikke så godt.
Tyder på at servicen "workstation manager"(WM.EXE) ikke kører.
Kører du med Novell ZenWorks, version ?

/Hans

Fra : Brian_Bjoerk

Dato : 04-02-05 02:01

Hans Kjaergaard <hans.k2teknik@post5.tele.dk> wrote in message news:<g7q401hh7hsup3t87pvgha04onnnb8s8c2@4ax.com>...

> Tyder på at servicen "workstation manager"(WM.EXE) ikke kører.
> Kører du med Novell ZenWorks, version ?
>
> /Hans

På serveren kører der Zenworks 4.01 - men har ikke vinget andet end de
2 første flueben af i klienten.
WM.exe - Er det på Novell Serveren?
Brian