IT-underviser søger job/opgaver
Fra : "

Dato : 28-01-05 20:50

Meget professionel IT-underviser mangler noget at lave.

Arbejdsmarkedet har valgt at vælge det "grå guld" fra arbejdsmarkedet, på
trods af den store viden og erfaring der ligger i netop den gruppe.

I min meget fremskredne alder (arbejdsgiversynspunkt) er der ikke nogen der
vil ansæte mig, jeg er 57 år har 15 års erfaring med undervisning på alle
niveauer.

Undervisning i Office pakken på Expert niveau, Windows server, Concorde,
Navision.

Mulighed for at afholde private kurser for firmaer mm.

Hansen

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 28-01-05 20:55

"<<<HANSEN>>>" <news@it-bd.dk> writes:

Denne gruppe er til debat om undervisning, ikke reklamer. Læs mere på
http://usenet.dk, hvor du også kan læse om hvilke grupper der bruges
til hvad.

Mvh Trine

--
Fra 1. april tilbyder vi overnatning i seperat lejlighed med plads til
4 mennesker. Tæt på Blokhus, Aalborg, Fårup Sommerland og mange andre

Fra : "

Dato : 28-01-05 21:05

Ja og måske lidt ødiøs reklame for sommerhusudlejning.

Citat: forlang saglighed, men vær saglig :o}

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 28-01-05 21:21

"<<<HANSEN>>>" <news@it-bd.dk> posting:

>Ja og måske lidt ødiøs reklame for sommerhusudlejning.

Trines sommerhusreklame var i hendes signatur - et fristed i et
ellers relevant indlæg.

Du kan læse om signatur på

Du kan læse om de forskellige grupper på
http://www.usenet.dk/grupper.pl

Hvis du skriver dit svar _under_ det, du svarer på, er det lettere
at læse dine indlæg, skrive svar til dem og finde rundt i tråde. Kan
se mere herom på http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html

I gruppen dk.velkommen kan du iøvrigt få vejledning omkring brugen
af grupperne.

--
What is life, except excuse for death,

http://www.opera.com/products/desktop/opera-ie/

Fra : "

Dato : 28-01-05 22:36

Nå, men ellers havde opslaget puttet sig under en forkert gruppe, den den
skulle have været i står lige ovenover.

Hansen
Jeg underviser her og der og alle steder.

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 28-01-05 23:52

"<<<HANSEN>>>" <news@it-bd.dk> posting:

>Nå, men ellers havde opslaget puttet sig under en forkert gruppe, den den
>skulle have været i står lige ovenover.

Jeg er helt ikke med. Hvad svarer du på? (har du læst
http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.htm ?) "Står lige
ovenover"?

Jeg ville have postet dit opslag under dk.opslag.stillinger

Jeg sætter FUT til dk.admin.netikette, hvor debatten her reelt hører
hjemme (betyder blot, svar henvises til omtalte gruppe, se evt.
http://www.usenet.dk/ord/lokal.html#fut)

Fra : Jens Axel Søgaard

Dato : 28-01-05 21:20

<<<HANSEN>>> wrote:

> Ja og måske lidt ødiøs reklame for sommerhusudlejning.
> Citat: forlang saglighed, men vær saglig :o}

Det har du misforstået:

<http://www.usenet.dk/netikette/signatur.html>

--
Jens Axel Søgaard