Hjælp
Fra : SØREN F. NIELSEN

Dato : 19-01-05 22:15

Hej

Jeg vil lige høre om der er nogen der ved hvordan det forholder sig med
hjælp hvis man har været misbrugt som barn ?
Og om man der ved også kan få hjælp med følge problemerne ?
Min Økonomi er ikke for go så jeg har ikke råde til at betale det helt stor

Fra : Helle

Dato : 20-01-05 10:44

"SØREN F. NIELSEN " <sfnielsen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Og om man der ved også kan få hjælp med følge problemerne ?
> Min Økonomi er ikke for go så jeg har ikke råde til at betale det helt

Det kan desværre godt være ret svært at få hjælp. Jeg er selv blevet
misbrugt og har kæmpet en frygtelig lang og sej kamp for at få hjælp. Du kan
søge kommunen om at betale dine psykologtimer men de vil næppe betale mere
en 10 timer og det er som regel absolut ikke nok.
Så findes der centre rundt omkring i landet for seksuelt misbrugte og de er
faktisk en god støtte. De er stort set gratis at bruge og man får dér hjælp
af nogen som selv har været misbrugt men er kommet sig over det.

Du kan også gå til din læge og bede om at blive henvist til
distriktspsykiatrisk afdeling, det er gratis at få hjælp der.

Det var sådan lidt de muligheder jeg selv har været igennem.

Mvh Helle

Fra : FSJ

Dato : 20-01-05 12:08

> [...]
> Og om man der ved også kan få hjælp med følge problemerne ?
> Min Økonomi er ikke for go så jeg har ikke råde til at betale det helt

På at nærlæse nedenstående sider, der er sikkert noget du kan bruge.

http://www.seksuelt-misbrugte.dk/
http://www.incest.dk/

vh
Finn