Flexjob i udlandet?
Fra : E. Jensen

Dato : 18-01-05 17:48

Hej

Kan man tage sit fleksjob /sin fleksjobaftale med til f.eks. Sverige?

/T

Hej/T

Mit bedste bud er, at man ikke kan tage sit fleksjobsaftale med til
Sverige - dette med henvisning til
Lov om aktiv beskæftigelsespolitik

"§ 73. Personer, der er ansat i fleksjob, bevarer ret til tilskuddet
til fleksjob ved flytning til en anden kommune. "

venlig hilsen
E. Jensen

Fra : Astrid Alstrøm

Dato : 21-01-05 23:24

nej det kan man ikke. Hvis man skal være firkantet kan man diskutere om ikke
EU loven om åben bevægelighed i mellem lande kan gå ind under der, men jeg
har undersøgt det da jeg selv ville til sverige men du kan IKKE tage det med
til udlandet .. desværre

Astrid