drop fod
Fra : Bent Nielsen

Dato : 18-01-05 13:31

Hej
Jeg har haft en blodprop.
Har svært ved at gå, gode råd efterlyses.
Bent Nielsen

Fra : Hans

Dato : 18-01-05 18:21

Bent Nielsen wrote:
> Hej
> Jeg har haft en blodprop.
> Har svært ved at gå, gode råd efterlyses.

Har du drøftet muligheden for en fodskinne med din læge?

Du skal dog være opmærksom på, at begynder du at bruge skinne uden jævnlig
træning vil det stadig aktive muskelvæv stille og roligt sygne hen, da det
ikke længere bliver brugt.

Hans

Fra : Crazy Camilla

Dato : 19-01-05 04:55

"Bent Nielsen" <bn-ringsted@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Jeg har haft en blodprop.
> Har svært ved at gå, gode råd efterlyses.
> Bent Nielsen

Hej.

Bed din læge om en henvisning til fysioterapeut.

Med venlig hilsen Camilla.

Fra : Ukendt

Dato : 12-03-05 01:48

> Hej
> Jeg har haft en blodprop.
> Har svært ved at gå, gode råd efterlyses.
> Bent Nielsen
Der er faktisk en ortopæd på amtssygehuset i Roskilde - han er godt nok
svensker - der har fået patent på en skinne til patienter med drop-fod. Jeg
har ledt efter en artikel som jeg kunne huske at have læst, men kan ikke
finde den frem igen. Men prøv at ringe derned - hvis du ikke har fået
hjælp - det kunne jo være....

PN

Fra : Henrik Holm-Hansen

Dato : 16-03-05 11:11