Kursus i Lædersyning!!!
Fra : Lise Lund Brodersen

Dato : 16-01-05 17:39

Kursus i Lædersyning!!!

Så er der igen mulighed for at melde sig til kursus i lædersyning…
Du vil på kurset lære, at sy noget nyt og at reparere dit udstyr til heste,
det kunne være ting som grimer, trenser og andre små ting, men der er
naturligvis også mulighed for at sy andet…

Giv besked ved tilmelding om hvad du gerne vil lave, så jeg kan have
materialerne hjemme. På dette kursus burde du kunne nå at sy en grime eller
trense hvis du knokler på…

Hvis du allerede nu ved, at det er noget du vil arbejde med fremover, kan
jeg bestille værktøjet hjem til dig, så du har det når vi starter på kurset.
En værktøjs pakke med det mest nødvendige koster ca. 400,-

Kurset henvender sig primært til dem der ikke har prøvet at sy i læder før,
eller som er lettere øvet. Men naturligvis er alle velkomne

Kommer du langvejs fra, kan vi evt. hjælpe med overnatnings muligheder.

Max. 4-5 deltagere. Betaling ved tilmelding, som er bindende. Men skynd dig
der bliver rift om pladserne…

? Tid: 9-10 april 2005 Kl. 9.00 - 17.00

? Sted: Burrehøjvej 38, Velds, 8830 Tjele

? Pris: 350,- + materialer.

? Sidste tilmelding: 23 marts 2005

? Medbring:
Gerne eget værktøj ellers har jeg værktøj du kan låne.
Mål til det du skal sy nærmere besked ved tilmelding.
Middagsmad, vi har kaffe/te på kanden hele dagen og serverer en bid brød til
eftermiddagskaffen.

Tilmelding til:
Lise Lund Læder
Burrehøjvej 38, Velds
8830 Tjele
86 63 92 90 eller 22 31 18 84
Liselb@mail.dk

Husk: Jeg syr stadig alt i læder på bestilling.

Fra : Lise Lund Brodersen

Dato : 20-01-05 14:33

Desværre har jeg fået sat den forkerte dato på div. invitationer til
kurset... Der skulle have stået d. 16-17 april i stedet for d. 9-10
april....

Altså bliver kurset afholdt d. 16-17 april fra 9-17

Jeg beklager meget

--
Mvh.
Lise Lund Andersen

Alt i læder fremstilles på bestilling...

Se mere på www.sitecenter.dk/liselb