Inventor for fattigrøv
Fra : Niels Harboe

Dato : 14-01-05 11:14

Hej gruppe,
nogen forslag til hvordan jeg kan få Inventor at arbejde
med, som privatperson?
Jeg spørger fordi jeg pt. er studerende, efter tidligere at have
arbejdet i maskinbranchen. Jeg vil gerne holde færdighederne
ved lige, samt i praksis arbejde med nyeste version af Inventor.
Ved godt at der fås trialversioner, men de virker typisk kun i
30 dage..
MVH Niels

Fra : Torben Ruby

Dato : 14-01-05 19:33

"Niels Harboe" <niels.harboe@email.dk> skrev i en meddelelse
> Hej gruppe,
> nogen forslag til hvordan jeg kan få Inventor at arbejde
> med, som privatperson?

nop ikke som privatperson... meeeeeeen.........

> Jeg spørger fordi jeg pt. er studerende

Derfor kan du købe en studieversion her
http://www.inventdk.dk/butik/product_info.php?products_id=49&osCsid=445d0f001c036ebe463474eddd674ace
eller de skulle også havde den her www.proestudent.com

hilsen Torben Ruby

Fra : Leif

Dato : 14-01-05 20:26

Billigst (995kr) for den nyeste version (9) her:
http://www.uhrskov.com/shop/default.asp?SetLng=1

Fra : Leif

Dato : 14-01-05 20:34

"Leif" <DrlykkesSLETTES@mail.dk> wrote in message
> Billigst (995kr) for den nyeste version (9) her:
> http://www.uhrskov.com/shop/default.asp?SetLng=1

Ups -- overså lige tilbudet fra www.inventdk.dk var med Inventorbogen: Så
fås det nok ikke billigere (jeg tror Lars er til
at overtale til at levere version 9....)

Mvh, Leif