feedback på billed jeg har malet for nylig~
Fra : Soren_M

Dato : 14-01-05 09:30

Jeg kunne godt tænke mig at få lidt feedback på et billed jeg har malet:

billedet kan ses herinde eller på dk.binaer under navnet: "The last Tsunami
2004" Asien auktion

billedet kan evt. også ses via dette link yderst til venstre:
http://www.lauritz.com/images/vare/4/0/9/0/i409051-1.jpg

på forhånd tak

Soren M

Fra : steffen martin

Dato : 14-01-05 09:38

"Soren_M" <momsendesign(SPAMFILTER)@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Tsunami 2004" Asien auktion
>
> billedet kan evt. også ses via dette link yderst til venstre:

Øhh, pølserne ser da meget lækre ud... Har du et mere fyldigt foto?

Steffen
--
..:metropolis:.
www.steffenmartin.dk

Fra : Soren_M

Dato : 14-01-05 11:30

hej Steffen,

yes det er sendt til din mail add.

og tak for at du vil kikke på det

Mvh.
Søren

Fra : Soren_M

Dato : 17-01-05 15:10

Picture of painting can also be seen and downloaded as screen background
here:
http://www.usenet-replayer.com/cgi/content/framebanner_3?http://www.usenet-replayer.com/8/3/9/1/1105291938.19.jpg

Best regards

Fra : Soren_M

Dato : 17-01-05 15:13

Fra : Soren_M

Dato : 19-01-05 08:36

Hej.

Vedr. dit billede omtalt i gruppen billedkunst.

Jeg synes, at det er et godt stærkt billede - både i komposition og i
farver.

MEN husene i baggrunden, og den måde de er sammensat, ser ikke særlig
asiatiske ud....
Det ødelægger noget, synes jeg, da det er her, at fokus er.

"kilde feedback på min hotmail som jeg gerne vil dele"

Hej Niels,

tak for den konstruktive kritik, ang. husene så er det et bevidst valg at
gøre husene til "ikoner" på huse som i et matadorspil lette, ensfarvede,
skrøbelige og at det er også et lille statement over at det er et nyere
fænomen at bygge så tæt på det farlige vand, for i gamle dage gjorde man det
ikke da der var sørøvere og tsunamier mm. man skulle passe på, sjovt nok er
det i dag det hvor det er dyrest at bo. jeg ser det også lidt som et billede
på hvem jeg er med et strejf af humor, -hvis det er tilladt i denne
sammenhæng, men den frihed har jeg taget mig, også for at billedet ikke
skulle virke for tungt og realistisk, for vi ved alle sammen straks hvad det
drejer sig om alligevel.

Mange tak for svaret.

Med venlig hilsen
Søren M

Fra : Soren_M

Dato : 22-01-05 12:17

Link to the painting "The last tsunami 2004" :
http://www.zazzle.com/products/product/popups/view_super.asp?product_id=228463063073393116&width=140&height=14.5