Tak familie
Fra : Niels Poulsen

Dato : 12-01-05 22:34

Tak familie for de første 2 år af et livslangt program
(nu er der kun resten tilbage) med en dag af gangen.

Jeg vil gerne takke for to ædruelig år, en særlig tak til Dr William D
Silkworth som mente, at alkoholisme var en sygdom og for det første trin
i A.A.s 12 trins program.

Jeg vil ligeledes sende en stor tak til Dr.Carl Jung og Rowland for
trin 2 og til Ebbe som modtog budskabet fra Roland. Også en tak til
Oxfordt bevægelsen for trinene 3 til 12 uden dette ville det ikke kunne
lade sig gøre at holde mig ædru.

Jeg var gået til grunde i mit eget selvskabte vanvid, hvor alkoholen var
et symptom.

Jeg mødte rigtig mange idioter om dagen (for to år siden), men nu møder
jeg højst 2 hver 14 dag, det er ikke flere, end jeg kan klare, uden det
truer min ædrulighed.

Jeg oplever ikke mere bondeanger, vrede, selvmedlidenhed, frygt, angst
eller mindreværd.

Jeg er glad for, jeg har en biologiske familie, der tager ansvar for
deres børn, når de er kommet galt afsted.

Jeg kunne for 2 år siden ikke forestille mig et liv uden kemiske
stoffer, alkoholen var mit primære stof. Den største tak skal Søndag og
Torsdags grupperne i St. Heddinge have.

Ud over de ovennævnte burde
jeg vil også takke for et helt nyt liv, det er ikke ret mange, der får
sådan en chance, et liv i konstant udviking takket være fællesskabet.

Jeg håber vi ses i torsdagsgruppen, torsdag den 13-01 i St. Heddinge på
falckstationen, for at fejre min 2 års mærkedag.

Niels Poulsen

den Ultimative druk side. www.the-bums.com

Fra : SR

Dato : 15-01-05 13:29

"Niels Poulsen" <niels-poulsen@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg håber vi ses i torsdagsgruppen, torsdag den 13-01 i St. Heddinge på
> falckstationen, for at fejre min 2 års mærkedag.

Smukt skrevet ...

Tillykke med 2 års dagen,
og alt godt fremover :))

Knus Sofie