figurer
Fra : 1light50

Dato : 11-01-05 16:21

Hey
Jeg har lige fået mine første wolfen
figurer....jihaaaaaa...jubiiiiiiiiiiiiiiiiii......og de kan ses på
http://www.rackham-store.com/index_us.htm og de er geniale fede.....men nu
kommer spørgsmålet, de er en hel del større og tungere end figurer fra
warhammer, de er en smule større en trolls, og de samles
ben-krop-arme-hænder-hovede, og så var det at de faldte fra hinanden når man
limer dem (jeg bruger super attack lim ) er der nogle fif til hvordan man
samler dem, så de holder sammen og ik skilles, jeg har tænkt på med
ståltråd, at bore huller men så blir det svært at ramme begge huller, så
dellene sidder rigtig på, så hvis i har en eller flere fif ville det være
godt, så jeg kan få malet dem.
mvh.light50

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 11-01-05 16:55

Tricket er at bore et hul, lime ståltråd ned i det og lade det tørre. Når du
så skal lave det modsatte hul, kommer du rød maling på ståltråden, og fører
de to stykker sammen. Så får du en rød plet der hvor hullet skal bores.

Jeg kan iøvrigt anbefale to-komponent lim, det er drøjt og fylder revnene
ud. Og så holder det.

Hilsen Mads

Fra : 1light50

Dato : 11-01-05 18:41

"Mads Jakobsen" <caltropp@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bores.
>
> Jeg kan iøvrigt anbefale to-komponent lim, det er drøjt og fylder revnene

hey hey det må jeg prøve, takke og bukker mange gange
vh.light50