udrenselseskur
Fra : Allan

Dato : 11-01-05 12:45

hej gruppe

jeg søger gode udrenselseskure af tarmsystemet. det er ang. meget luft i
maven.
hvad kan I byde på og hvad er prisneavauet på kurene ?

Allan

Fra : Helle Nielsen

Dato : 11-01-05 13:10

"Allan" <aa@fjernbifnyka.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> maven.
> hvad kan I byde på og hvad er prisneavauet på kurene ?

Hejsa.

Jeg har prøvet mange kure som var dyre. Jeg har dog fundet frem til at
drikke aloe vera som egentlig har virket ganske udemærket. Det vigtigste er
at du skærer kraftigt ned på sukker, hvidt brød mm og kød. Du skal drikke en
hel masse vand også for vand renser og er sundt.
Jeg prøvede engang noget sveske agtigt noget hvor man skulle blande det op
og så drikke en hel liter om dagen...yikes det var grumt (hader svesker).
Der findes så mange kure og jeg tror det er meget individuelt hvad man har
det bedst med. Jeg kan så bare kun sige at aloe vera har virket for mig.
Måske noget andet virker for dig.

Mvh Helle

Fra : G.B.

Dato : 12-01-05 03:23

"Helle Nielsen" <mail@hellenielsen.dk> skrev i meddelelsen

> drikke aloe vera som egentlig har virket ganske udemærket. Det

Så er du på igen. Bonderøv.

--
"We all have private ails. The troublemakers are they
who need public cures for their private ails." Eric Hoffer

Fra : Soeren

Dato : 12-01-05 07:36

G.B. wrote:
> "Helle Nielsen" <mail@hellenielsen.dk> skrev i meddelelsen
>

> Så er du på igen. Bonderøv.

æhh, hvor køber man det, på landet?
Soeren

Fra : Helle Nielsen

Dato : 12-01-05 07:49

"G.B." <nonono@nospam.invalid.com> skrev i en meddelelse
> "Helle Nielsen" <mail@hellenielsen.dk> skrev i meddelelsen

> Så er du på igen. Bonderøv.

Jeg fortæller jo kun hvad JEG har erfaring med. Det er utroligt at der ikke
er plads til alle i den her gruppe og man straks skal svines til når man
fortæller hvad men SELV har erfaring med.
G.B hvad er det du vil have? skal man spørge dig først om man nu må sige dit
eller dat inden man skriver her inde?

Bonderøv? jamen tak

Helle

Fra : G.B.

Dato : 12-01-05 11:55

> Jeg fortæller jo kun hvad JEG har erfaring med. Det er utroligt at der

Du har åbenbart KUN "erfaringer" med aloe vera.

Fra : Helle Nielsen

Dato : 12-01-05 14:28

"G.B." <nonono@nospam.invalid.com> skrev i en meddelelse
> "Helle Nielsen" <mail@hellenielsen.dk> skrev i meddelelsen

> Du har åbenbart KUN "erfaringer" med aloe vera.

Nej det har jeg godt nok ikke! Jeg skrev da netop lige at jeg havde prøvet
den anden kur hvor man blander noget koncentrat op i vand - sådan noget
sveske noget og jeg skrev at den brød jeg mig ikke om FORDI jeg ikke kan
lide svesker.
Måske du skulle læse hvad jeg skriver inden du går amok

Fra : G.B.

Dato : 12-01-05 22:45

> [...]
> prøvet den anden kur hvor man blander noget koncentrat op i vand -
> sådan noget sveske noget og jeg skrev at den brød jeg mig ikke om

Og så fortsætter du med dit sædvanlige aloe vera-vrøvl.

Gå ud og leg på motorvejen.

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 14-01-05 17:28

<klip>
> Jeg har prøvet mange kure som var dyre. Jeg har dog fundet frem til at
> drikke aloe vera som egentlig har virket ganske udemærket.
</klip>

*suk* men da utroligt folk der drikker det stads nogensinde dør hvis det er
så utroligt mod _alting_
Jeg har drukket det, og der skete ikke en hujende fis, udover at det laver
kuk i ens blodsukker!

Få du dig en god snak med din læge Allan, så finder I nok en løsning sammen
:)

--
Hilsen Heidi

Fra : G.B.

Dato : 14-01-05 22:08

"Heidi, Miver og Mulle's mor" <katteFJERN@DETTEpost.cybercity.dk> skrev
i meddelelsen news:41e7f327$0$48315$14726298@news.sunsite.dk:

> *suk* men da utroligt folk der drikker det stads nogensinde dør hvis
> det er så utroligt mod _alting_

Ja, det kan ifølge www.oestrogen.dk helbrede AIDS og cancer.
http://www.oestrogen.dk/visArtikel.asp?PageID=6081

Ærgeligt nok bruger man det bare ikke på hospitalerne, men det er jo kun
fordi læger er sådan nogle onde nogen, som helst ser folk krepere på
stribe, monikke?

Den alternative - hvis du vil undskylde mig udtrykket i denne sammenhæng -
forklaring er, at aloe-MLM-pusherne enten er nogle naive, uvidende fjolser,
som tror på hvad som helst, eller at de er griske, skruppelløse plat-ugler,
som forsøger at planke dødssyge mennesker for deres sidste skillinger, så
de kan få financieret deres luksus-villaer i (sub)troperne og deres
Ferrari'er.

Fra : Helle Nielsen

Dato : 14-01-05 22:27

"G.B." <nonono@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> "Heidi, Miver og Mulle's mor" <katteFJERN@DETTEpost.cybercity.dk> skrev
> [...]

Aloe Vera kan IKKE helbrede sygdomme. Så det bør anmeldes at Østrogen kommer
med den påstand. Aloe vera er IKKE medicin og må ALDRIG betragtes sådan.
Jeg har det sådan: hvis man tror på at det virker så er det fint og hvis man
ikke gør så er det også fint.
Aloe vera er INGEN mirakelplante!

Aloe vera giver hverken længere liv, et bedre hjerte eller bedre samliv
eller noget som helst andet og ALLE der påstår at den kan helbrede noget som
helst er ukompetente og er fuld af løgn.

Jeg har aldrig påstået at aloe vera helbreder noget men jeg har KUN sagt
hvad JEG føler omkring aloe vera og det har man vel lov til?

G.B og alle I andre der hader aloe vera skal have lov til det, men jeg vil
nu bare gerne have lov til at sige at jeg synes aloe vera er godt for sår og
skrammer.

Mht udrenselseskur så er VAND en grundting i udrenselse. Men det ved vi alle
jo nok.

Mvh Helle

Fra : G.B.

Dato : 15-01-05 20:59

> G.B og alle I andre der hader aloe vera skal have lov til det, men jeg
> vil nu bare gerne have lov til at sige at jeg synes aloe vera er godt
> for sår og skrammer.

Ja, specielt lettere brandsår (1. og lettere 2.-grads forbrændinger). Det
kan vi da godt blive enige om. Men det er så også stort set alt.

Fra : G.B.

Dato : 12-01-05 03:29

"Allan" <aa@fjernbifnyka.dk> skrev i meddelelsen news:cs0e4f$h0$1
@news.net.uni-c.dk:

> jeg søger gode udrenselseskure af tarmsystemet. det er ang. meget luft i
> maven.
> hvad kan I byde på og hvad er prisneavauet på kurene ?

Gå ind på Skandinavisk Yoga-og meditationsskole og forhør dig om shank-
prakshalan, eller søg på begrebet på Google.

Det tager en hel dag, hvor man drikker saltvand og laver nogle specifikke
øvelser, som presser saltvandet igennem tarmsystemet. De efterfølgende par
uger følger man en diæt, som er beregnet til at få tarmene tilbage til
normalen.

Grunden til, at jeg nævner Skandinavisk Y&M-skole er, at det er de eneste
jeg kender, som giver kvalificeret vejledning i teknikken - det er nemlig
en "don't try this at home, kids" procedure. Måske andre yogalærere kan
hjælpe - det er nemlig en klassisk teknik, som har været praktiseret i et
par tusinde år.

Fra : Allan

Dato : 15-01-05 16:09

> [...]
> en "don't try this at home, kids" procedure. Måske andre yogalærere kan
> hjælpe - det er nemlig en klassisk teknik, som har været praktiseret i et

tak for de gode svar nogle af jer kom med, men jeg kan konstaterer at der er
mange kloge hoveder i alle grupper og jeg ønskede ikke at starte en
tilsvining af personer som svarer spørgeren om noget han har spurgt om så
glem at jeg spurgte !!!

Allan ( spørgeren )

Fra : Else Olsen

Dato : 28-01-05 12:04

Ang. din søgning på udrensning, så er jeg helt sikker på,
at jeg kan hjælpe dig, og alt efter hvad det præcist drejer sig om,
så ligger prisen på fra 60,- for en enkelt kur på en dag,
til 325,- for mere besværlige, eller rettere længere varende
(4 uger) kure.

Du kan skrive til mig på:

stan@mail.tdcadsl.dk
og forklare nærmere om, hvad det mere præcist er, du ønsker.

Se også vor hjemmeside på:

www.sidecenter.dk/amagerurten/

Venlig hilsen
Ole Stanley Olsen
Jens Warmingsvej 10
2300 København S
stan@mail.tdcadsl.dk

Fra : G.B.

Dato : 28-01-05 19:10

Else Olsen <stan@mail.tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen

> www.sidecenter.dk/amagerurten/

Det er ikke tilladt at reklamere for sin pirvate business i dette forum. I
gentagelsestilfælde ryger der en klage af sted til din internet-udbyder.

Desuden er din side da vist allerede taget ned.

Fra : Thanh Nhi Nguyen

Dato : 03-06-05 20:27

Hej Allan.

Det er nok for sent nu, men jeg er lige begyndt på Biodrain, som er en
udrenselseskur. Det virker ihvertfald udrensende... nu får vi at se om
resultaterne bliver gode også :D

Fra : Tina

Dato : 04-06-05 07:32

"Thanh Nhi Nguyen" <thanh_nhi_nguyen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Det er nok for sent nu, men jeg er lige begyndt på Biodrain, som er en
> udrenselseskur. Det virker ihvertfald udrensende... nu får vi at se om

Hvis du døjer med mave/tarm systemet så peøv og køb en gang HUSK det er
simpelthen et genialt produkt. Kan du ikke få det dersens mindre behagelige
pulver ned, kan det købes på apoteket i kapsler.

Tina

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 05-06-05 15:14

Tina wrote:

> Hvis du døjer med mave/tarm systemet så peøv og køb en gang HUSK det
> er simpelthen et genialt produkt. Kan du ikke få det dersens mindre
> behagelige pulver ned, kan det købes på apoteket i kapsler.

et godt råd er også at blande det op med appelsinjuice.... så virker og
smager det bare som juice med meget frugtkød i.....

--
Knus, Sabina
Se vores sunde, smukke og charmerende persere på