hest og vogn
Fra : marlene

Dato : 10-01-05 22:19

hej
jeg er ny i denne gruppe og måske skal jeg henvises til andre steder.

det drejer sig om seltøj til små heste. (meget små)
faktisk er jeg ude efter et lille seletøj ( hvis det hedder sådan) som måske
skal kaseres.
fordi vi i min søns børnehave nu har fået tre små træheste, til udendørs
brug.
nu har jeg fået ideen til, at "sy" et seletøj om, så det kan lægges på disse
heste og kobles til den gamle trækvogn, så disse små kan lege prærie/skovtur
og så videre.
men kan nogen fortælle mig, hvordan jeg får fat i sådan noget og om man
overhovedet smider seletøj ud, (her tænker jeg stadig på at modtage gratis)

Lykke