"DocWagon" af Erik Jacoby Petersen
Fra : Carsten Gehling

Dato : 09-01-05 14:31

Jeg har inde på Alexandria læst om Shadowun scenariet "DocWagon". Se link:

http://alexandria.dk/data?scenarie=1667

Og nu er jeg så på jagt efter det. Jeg har prøvet at støve mig frem til
forfatteren, Erik Jacoby Petersen, men det er ikke lykkes. Er der nogen, der
har det liggende eller kender Erik?

PFT

- Carsten Gehling

Fra : Peter Brodersen

Dato : 09-01-05 14:51

On Sun, 9 Jan 2005 14:30:37 +0100, "Carsten Gehling"
<carsten@sarum.dk> wrote:

> [...]
>forfatteren, Erik Jacoby Petersen, men det er ikke lykkes. Er der nogen, der

Jeg har smidt Erik en mail om din jagt. Så må vi se, om der er bid :)

--
- Peter Brodersen

Fra : Carsten Gehling

Dato : 09-01-05 17:31

Tak skal du have.

- Carsten

Fra : Leo Knøsgaard

Dato : 25-01-05 19:50

Carsten Gehling <carsten@sarum.dk> skrev:
>Jeg har inde på Alexandria læst om
> [...]

Sig endelig til hvis du får fat i det. Jeg vil også meget gerne
have en kopi. Så det ligeledes hos alexandria

--
Kuruderu

---
Don't confuse luck with skill