farver
Fra : 1Light50

Dato : 08-01-05 21:40

har games workshop udgivet nye farver??,(har ikke købt farver i en halvt år
eller mere)så det er derfor jeg spørger, og hvis de har, i så fald hvilke??
og hvis de har, har de så udgivet sådanne et skema hvor man kan se hvilken
farver de skal highlight og shades sammen med, alså et form for skema, hvor
man kan se det?? eller kan man dl det nogle steder, jeg syntes jeg har set
og ledt, over alt på games work hjemmeside, men igen 1000 par øjne, ser
bedre en et ,hvis nu nogle af jer sidder inde med sådan et skema, ville det
så være til meget besvær, hvis nu jeg spurgte pænt, om i nu gad at poste det
her, da jeg meget gerne ville se de nye farver, og hvilken de skulle shades
og highlight sammen med.
på forhånd tak.
vh. light50

Fra : Birkwood

Dato : 09-01-05 00:58

1Light50 wrote:
> [...]
> her, da jeg meget gerne ville se de nye farver, og hvilken de skulle shades

Måske det her er nyttigt:
http://us.games-workshop.com/games/warhammer/painting/painting/paint_colour_chart.htm

--
__. _, ( For the Emperor! ) .__
73\(p (A%) )/ 9)/EF

Fra : 1Light50

Dato : 09-01-05 06:38

"Birkwood" <birkwood@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Måske det her er nyttigt:
> http://us.games-workshop.com/games/warhammer/painting/painting/paint_colour_char

der var jo lige det, det var ( : her kan man jo se alle farverne
taaakkkkk!!!! ( :
takker mange gange. mvh light50

Fra : 1Light50

Dato : 09-01-05 08:36

http://us.games-workshop.com/games/warhammer/painting/painting/paint_colour_charHey hey ville bare lige sige tak til "Birkwood igen, jeg har lige rodet påsiden, og den er jo toootaaal fed!!!, der står jo en massen gode og genialeting, har du flere af sådane sider??mvh. light50.

Fra : 1Light50

Dato : 09-01-05 08:39

Ok jeg ved ik hvorfor skriften hoppet op hvor det står nu, det gjore den ik
da jeg skrev det, håber at i kan leve med det.

mvh. light50

Fra : Birkwood

Dato : 09-01-05 18:18

1Light50 wrote:
> [...]
> http://us.games-workshop.com/games/warhammer/painting/painting/paint_colour_charHey hey ville bare lige sige tak til "Birkwood igen, jeg har lige rodet påsiden, og den er jo toootaaal fed!!!, der står jo en massen gode og genialeting, har du flere af sådane sider??mvh. light50.

et par stykker - og ellers er der jo osse google ;)

Blandet:

http://us.games-workshop.com/e-zine

Om (at male) miniaturer:

http://www.portent.net/
http://www.dakkadakka.com/dakka/
http://www.paintingclinic.com/

Om terræn:

http://www.terragenesis.co.uk/index.html
http://www.hirstarts.com/index.html

Fra : 1light50

Dato : 10-01-05 20:02

> et par stykker - og ellers er der jo osse google ;)
> [...]

jaaameen toootale fede sider du kom med der, du er sgu min nye gud he he,
takker og bukker
mvh light50.