Hvor kan man finde VRM moduler til en Prol~
Fra : Simon - [8230]

Dato : 07-01-05 11:37

Som subj. siger søger jeg ovenstående.
Hvor plejer I andre at finde sådanne sager ?

Mvh

Simon

Fra : Christopher Højsbo

Dato : 07-01-05 14:59

Simon - [8230] wrote:
> Som subj. siger søger jeg ovenstående.
> Hvor plejer I andre at finde sådanne sager ?
>
> Mvh
>
> Simon

Ved ikke hvad du synes er fornuftigt, men prøv her:
http://www.servicegruppen.dk/

Hilsner

Christopher

Fra : Simon - [8230]

Dato : 07-01-05 16:21

> Ved ikke hvad du synes er fornuftigt, men prøv her:
> http://www.servicegruppen.dk/

Det er ikke lige dem en studerende først tænker på, når man taler om
"fornuftige penge", men tak for buddet.

Simon

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 08-01-05 23:07

"Christopher Højsbo" <christopher@hoejsbo.dk.xx> wrote in message

> Ved ikke hvad du synes er fornuftigt, men prøv her:
> http://www.servicegruppen.dk/

Til sådan en gammel svend er det nok overgået til en reserve del og prisen
plejer at blive ganget op med PI.
Så man bør forberede sig på et ordentligt chock når man spørge på prisen.
Som en anden skriver prøv ebay og andre brugt auktioner. Der kan man nogle
gange gøre et kup.

--
/Dennis
Der kun repræsenterer sig selv.

Fra : Simon - [8230]

Dato : 09-01-05 02:37

> [...]
> Som en anden skriver prøv ebay og andre brugt auktioner. Der kan man nogle

Jep, jeg har været på ebay.com, og heldigvis er der et enkelt VRM modul med
det rigtige SN, nu må vi bare se om jeg bliver den lykkelige ejer

Tak til alle for deres input..

Simon

Fra : Jes Vestervang

Dato : 07-01-05 19:21

"Simon - [8230]" <ehandel@zimonFJERNDETMEDSTORT.dk> writes:

> Som subj. siger søger jeg ovenstående.
> Hvor plejer I andre at finde sådanne sager ?

Prøv evt. ebay.de. Jeg mangler i øvrigt selv to VRM'er (og P3-550
cpu'er) til en Proliant 3000.
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Fidolinux.dk

Dato : 07-01-05 23:06

> Hvor plejer I andre at finde sådanne sager ?

Itbrugtsalg.dk

--
Mvh stefan