Jeti/2
Fra : John Faurholt

Dato : 05-01-05 16:56

Hejsa

Er der nogen der har erfaring m. subj. og div. Jabber servere? jeg
forsøger at finde ud af hvilke der er stabile, men jeg er på noget "bar
bund"

mvh John

Fra : Bent Nielsen

Dato : 05-01-05 18:14

John Faurholt wrote:
> [...]
>
> Er der nogen der har erfaring m. subj. og div. Jabber servere? jeg
> forsøger at finde ud af hvilke der er stabile, men jeg er på noget "bar

Jeg har den, men jeg kan ikek få ICQ til at virke ok, så jeg bruger den
ikke.

Allan Holm bruger den ved jeg.

Fra : Allan

Dato : 05-01-05 19:35

On Wed, 5 Jan 2005 15:56:17 UTC, John Faurholt <john@jfmoulding.dk> wrote:

> Hejsa
>
> Er der nogen der har erfaring m. subj. og div. Jabber servere? jeg
> forsøger at finde ud af hvilke der er stabile, men jeg er på noget "bar
> bund"

Jeg bruger jabbernet.dk som server - mest fordi den så ud til at
virke bedst med ICQ transporten.

--
Allan.

It is better to close your mouth, and look like a fool,
than to open it, and remove all doubt.

Fra : John Faurholt

Dato : 05-01-05 22:19

Allan wrote:

> Jeg bruger jabbernet.dk som server - mest fordi den så ud til at
> virke bedst med ICQ transporten.

Jeg prøvede adskillige servere før jeg fik msn til at virke, der var det
også jabbernet.dk der hjalp mig. Man skal åbenbart prøve sig meget frem
med forskellige servere ,der var flere servere der først virkede som om
de var gode nok men så.... holdaheltkæft hvor der røg nogle timer der
nu har jeg dog set det virke rigtig godt

mvh John

Fra : Allan

Dato : 05-01-05 23:54

On Wed, 5 Jan 2005 21:18:54 UTC, John Faurholt <john@jfmoulding.dk> wrote:

> [...]
> de var gode nok men så.... holdaheltkæft hvor der røg nogle timer der
> nu har jeg dog set det virke rigtig godt

Ja, kvaliteten er meget svingende på de forskellige servere.
Det skyldes nok mest, at der faktisk ikke existerer nogle servere, der
opfylder hele denne nye standard, så de er alle i mere eller minde beta-
udgaver - på forskellige områder.

Men det kommer nok hen ad vejen .... jeg fik osse en del tid til at gå
med at prøve mig frem