MS SQL Host på prøve ?
Fra : Anders T. Pedersen

Dato : 04-01-05 08:00

Hej....

Driver en lille hjemmeside med ca 1000 unikke besøgende dagligt...

Pt. køre vi på en MS 2003 web server med en MSDE database...

Dette synes jeg ikke køre helt perfekt, så vil derfor gerne teste om det ku
betale sig at "leje" en MS SQL 2000 ude i byen...

Findes der firmaer som gør dette uden man behøver at oprette webhotel....

Det må meget gerne være billigt, og der må meget gerne være en præve
periode, således vi kan teste om netop denne løsning er vejen frem...

På forhånd tak
Anders

Fra : Claus Albæk

Dato : 05-02-05 17:45

Anders T. Pedersen wrote:
> [...]
>
> Det må meget gerne være billigt, og der må meget gerne være en præve
> periode, således vi kan teste om netop denne løsning er vejen frem...

jeg synes, jeg mener, at kunne huske(tm) Der findes en SQL Personal
Edition eller Desktop Edition som er gratis, du kunne prøve at google
efter den.

Mvh.
Claus Albæk
claude@eugina.dk

Fra : Peter \(8464\)

Dato : 08-02-05 07:28

Anders T. Pedersen wrote:
> [...]
> Det må meget gerne være billigt, og der må meget gerne være en præve
> periode, således vi kan teste om netop denne løsning er vejen frem...

Jeg ville prøve at spørge i dk.edb.internet.udbydere.webhotel og høre om
der ikke findes en udbyder der understøtter SQL hvor man kan få en
"prøve-periode" eller bare et meget billigt webhotel i en enkelt måned
eller 2..

--
Mvh.
Peter Bak