tips
Fra : 1Light50

Dato : 02-01-05 05:26

findes der nogle sider, hvor man kan finde/hente tips, omkring hvordan man
arbejder med figurer, alså hvordan man konvertere en figur med greenstuff,
eller highlighter/shader den, eller hvor man kan få ider til at
male/konvertere sine figurer, jeg har været på en masse sider med figurer,
men der kan man kun se dem malet, det jeg savner lidt er nogle ider til
hvordan man konvertere sine figurer, så hvis i kender nogle fede sider så
skriv.
mvh.
light50

ps.her er et par af de sider som jeg har været på, det kan jo være at i ik
kender dem.
http://www.coolminiornot.com/index.php
http://www.miniaturespace.net/index.html
http://www.rackham-store.com/index_us.htm
http://www.paintingclinic.com/
http://www.kaple.dk/?page=gallery
http://www.wolfbane.it/english/index.htm
http://www.highlightstudio.it/

det var et par enkelte sider, hvis i har andre hvor man kan få ideer så
skriv.

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 02-01-05 14:58

Jeg skrev engang en artikel om at male figurer på Avalon.dk (som godt nok er
nede p.t.) Der stod også noget om highligth /shades.

Som inspiration kan jeg anbefale magasinet White Dwarf. Det er alt for dyrt
at købe som nyt, men fantask har brugte eksemplarer til salg. Så hvis du bor
i nærheden af København, så smut forbi fantask, blader lidt rundt og se om
der er noget du kan bruge. Det kan også være at der er nogle "figur-bøger"
der har fundet vej til det danske biblioteks system.

Jeg har selv konverteret en del figurer, og hvis der er et råd jeg vil give
videre er det: hav en bits-box. Smid aldrig noget væk, men gem det. Du ved
aldrig hvornår du kan få brug for en varulve venstrehånd. Og du kan blive
inspireret til mange kreationer, når du roder rundt i en kasse med sjove
smådele.

Med hensyn til at modellere ting med greenstuff eller milliputty, så er der
ikke andet at gøre en at springe ud i det.

Hvis du har konkrete spørgsmål, så post dem endeligt.

Hilsen Mads Jakobsen

Fra : Birkwood

Dato : 02-01-05 17:21

Mads Jakobsen wrote:

> [...]
> der er noget du kan bruge. Det kan også være at der er nogle "figur-bøger"
> der har fundet vej til det danske biblioteks system.

(klippet lidt)

Ja ellers er der http://us.games-workshop.com
især http://us.games-workshop.com/e-zine/archive.htm der er et slags
online-white dwarf