Hvilken formatering har denne diskette ?
Fra : Mr. Hansen

Dato : 29-12-04 05:53

Og hvordan får jeg den kopieret via alm. pc ?

Se billede i news:dk.binaer under samme subj.

Fra : Petersen_Michael

Dato : 29-12-04 21:29

In news:zKqAd.3$g04.1@news.get2net.dk,
Mr. Hansen <elektronik@elektronik.dk.notvalid> wrote:
> Og hvordan får jeg den kopieret via alm. pc ?

Prøv at spørge her mail@mazak.dk

Er det parametre til en QT8 eller sådan noget?
--
Med venlig hilsen Michael Petersen
Gammel Mazak fan

Fra : Casper Reinhold

Dato : 29-12-04 23:31

"Mr. Hansen" <elektronik@elektronik.dk.notvalid> wrote in message
> Og hvordan får jeg den kopieret via alm. pc ?
>
> Se billede i news:dk.binaer under samme subj.

Der er svjh ingen standard dos/windows pc programmer der kan læse et raw
format som det mazatrol bruger. Muligvis kan Linux/Unix være vejen frem.
Hvorfor vil du kopiere den ? Hvis det er fordi du ikke har plads til flere
data, så brug et serielt kabel til din controller, og overfør alle de data
der er. Så kan du loade dem du har på disken over i controlleren, o.s.v.

mvh. Casper