Vital animin
Fra : Anet

Dato : 21-12-04 10:10

Er der nogen af Jer herinde der har erfaringer med ovenstående middel enten
til Jeres hund eller hest? Jeg var inde på nettet og læse om det da min hund
muligvis ville kunne få et bedre liv ved at bruge det og så så at det også
sælges til heste. Det vakte jo så min nysgerrighed en del.

--
Hilsen

Annette

Fra : Lene

Dato : 21-12-04 15:47

"Anet" <aneteng FJERNDETTEHER@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er der nogen af Jer herinde der har erfaringer med ovenstående middel
> enten til Jeres hund eller hest?

Nej, men hvis du prøver det, så giv en tilbagemelding......... Jeg bruger en
hjemmestrikket opskrift af Glucosamin, MSM og Crondroitin. + Cartrofen når
det går rigtig hårdt for sig.

Mvh. Lene Andersen
www.sitecenter.dk/stutteridryad

Fra : Anet

Dato : 22-12-04 00:48

"Lene" <hamadryadfjerndette@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> en hjemmestrikket opskrift af Glucosamin, MSM og Crondroitin. + Cartrofen

(klip)

Jeg har startet op med Glucosamin men den har jo en lang periode før den
begynder at virke. Så har jeg købt Vital Animin i dag og det skulle så til
gengæld have en meget kort periode før det kan ses/mærkes. Jeg prøver det på
min hund og hvis det virker melder jeg gerne tilbage for at nogen der har
problemer med deres dyr også kan have glæde af det.

--
Hilsen

Annette

Fra : Lene

Dato : 22-12-04 11:59

"Anet" <aneteng FJERNDETTEHER@hotmail.com> skrev i en meddelelse
Klip.> Jeg har startet op med Glucosamin men den har jo en lang periode før
den
> begynder at virke.

Det tager 14 dage, får du kan mærke en virkning. Glucosamin alene er dog
ikke særligt virkningsfuldt. Det bedste resultat får du ved at lave en
blanding af Glucosamin, MSM og Crondroitin. Både MSM og Crondroitin virker
aktivt på brusken, men den sande styrke ligger i den cocktailvirkning, som
du opnår. De enkelte stoffer får nemlig en forstærket virkning ved den måde,
som de interagere på. Hvis hesten er meget plaget, så kan du give den
Cartrofen som en 4 ugers kur.

Knus Lene

Fra : Anet

Dato : 09-01-05 20:49

(klip det hele væk)

Jeg omtalte/spurgte for nogen tid siden om midlet Vital Animin som jeg ville
give til min hund. Dengang så jeg på nettet, at det også fandtes til heste.
Men jeg kan nu fortælle om mine erfaringer med Vital Animin til hunde.
Zenta som min hund hedder er 7 år og er nu pensioneret jagthund. Hun havde
svært ved at rejse sig op om morgenen og peb flere gange i løbet af dagen,
fordi hun havde ondt. Jeg var faktisk indstillet på ,at hun skulle aflives
,fordi hun skulle bare ikke gå og have ondt. Min dyrlæge mente, at en
periode over ca. 1 måned med det smertestillende middel Metacam ville give
hende ro i ryggen, og måske hun så ville få det bedre. Og Zenta fik en
chance mere. Nogen gange tror jeg den hund har 9 liv ligesom
katte.*griner...* Da hun i sin tid kom til os var hun 9 måneder gammel og
hun stod til aflivning fordi hendes ejere dengang var så trætte af hende,
fordi hun var hyperaktiv. Min mand tog hende til sig, og jeg gik i gang med
at opdrage på hende og få hende på ret kurs. Det lykkes meget hurtigt, og i
de efterfølgende år har hun været den dygtigste jagthund i hele min mands
omgangskreds af jægere. Zenta har fået mange roser for sin dygtig og
lydighed i disse år. Og nu skulle hun så gå på pension, og blive min
klappehund, og sove i min datters seng om natten, og ligge i stuen og snorke
højlydt. *smiler*. Og så fik jeg anbefalet at give hende Vital Animal af en
arbejdskollega. Ok, tænke jeg det skader vel ikke? Så jeg købte det hos
Matas og nu her en lille månedstid efter at hun er startet op med det så er
hun helt smertefri. Hun får ikke mere Metacam og hun springer rundt og har
det godt. I tilskud får hun også 2 glucosamin tabletter hver dag, men det
varer noget længere før end at de virker. Så jeg har haft gode erfaringer
med midlet. Jeg fandt ud af at man kunne købe midlet en del billigere over
nettet end hos Matas, så det vil jeg gøre fremover.

--
Hilsen

Annette og en glad Zenta