Alternativ hjemmeside
Fra : MadsD

Dato : 18-12-04 21:49

Hej allesammen.

Her er et par hjemmesider jeg synes er ret spændende:
http://www.hugh.dk
http://www.livskilde.dk

Den ene er om Jesper Hugh Kofod, og den anden er hans side, hvor man kan
stille ham spørgsmål. (Han er clairvoyant)

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 18-12-04 22:37

MadsD wrote:

> Her er et par hjemmesider jeg synes er ret spændende:
> http://www.***.dk
> http://www.***.dk

Din clairvoyante kæreste burde nok have fortalt dig om al den dårlige
karma, man udsætter sig selv for, når man reklamerer for hjemmesider i
de forkerte nyhedsgrupper. Du kan finde en mere korrekt gruppe at poste
i her:
http://usenet.dk/grupper.pl
Mit gæt er, at den eneste relevante gruppe er news:dk.opslag.internet.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Nemmere, hurtigere og mere sikkert internet med Firefox

Fra : G.B.

Dato : 18-12-04 23:25

Kim Ludvigsen <usenet@kimludvigsen.dk> skrev i meddelelsen news:41c4a33c$0
$185$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Mit gæt er, at den eneste relevante gruppe er news:dk.opslag.internet.

Præcis.

--
"We all have private ails. The troublemakers are they
who need public cures for their private ails." Eric Hoffer

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 19-12-04 23:10

<klip> Din clairvoyante kæreste burde nok have fortalt dig om al den dårlige
> [...]
> de forkerte nyhedsgrupper. ....
> Mvh. Kim Ludvigsen
> Nemmere, hurtigere og mere sikkert internet med Firefox
</klip>

Altså Kim, du ved da lige hvordan du skal trykke dig ud så jeg triller ned
af stolen af morskab :)

--
Hilsen Heidi, Miver og Mulle's mor - en glad FireFox-bruger
http://chocolade.dk

Fra : Timo Jensen

Dato : 22-12-04 11:24

"Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> wrote in message
> [...]
> i her:
> http://usenet.dk/grupper.pl
> Mit gæt er, at den eneste relevante gruppe er news:dk.opslag.internet.
*LOL*
Man kommer næsten i julestemning af et indlæg der på samme tid korrekser og
bringer smil på læben.

--
Timo Jensen. Aloe-Shop Danmark http://www.drikkegel.dk

Fra : Karina

Dato : 26-12-04 12:19

"MadsD" <spam@_removemetosendmemail_madsd.dk> wrote in message
> [...]
>
> Den ene er om Jesper Hugh Kofod, og den anden er hans side, hvor man kan
> stille ham spørgsmål. (Han er clairvoyant)

Ja undskyld, men det lyder som den værste gang fup!!!