Software spørgsmål ?
Fra : SpookiePower

Dato : 16-12-04 22:32

Hvor kan man stille spørgsmål til server software ?

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 16-12-04 23:03

On Thu, 16 Dec 2004 22:32:29 +0100, "SpookiePower"
<boxjunk2600@yahoo.com> wrote:

> Hvor kan man stille spørgsmål til server software ?

I gruppen for det pågældende OS, fx dk.edb.system.ms-windows.server,
dk.edb.system.unix og dk.edb.mac. Hvis der ikke findes en passende
OS-specifik gruppe, kan man bruge dk.edb.andre-emner.

-A

Fra : Martin Jensen

Dato : 17-12-04 11:18

Asbjorn Hojmark wrote:
> I gruppen for det pågældende OS, fx dk.edb.system.ms-windows.server,
> dk.edb.system.unix og dk.edb.mac. Hvis der ikke findes en passende
> OS-specifik gruppe, kan man bruge dk.edb.andre-emner.

Der foregår også en del i dk.edb.sysadmin

/Martin

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 18-12-04 20:59

Asbjorn Hojmark wrote:

> dk.edb.system.unix og dk.edb.mac. Hvis der ikke findes en passende
> OS-specifik gruppe, kan man bruge dk.edb.andre-emner.

Hvad har dk.edb.system.andre-systemer gjort?

Jesper G. Poulsen

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 18-12-04 21:13

On 18 Dec 2004 19:59:14 GMT, "Jesper G. Poulsen"
<ms2mogens@ingensteder.dk.invalid> wrote:

> Hvad har dk.edb.system.andre-systemer gjort?

Ikke noget. Jeg kan bare ikke finde ud af det 'system'.

-A

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 18-12-04 22:12

Asbjorn Hojmark wrote:

> Ikke noget. Jeg kan bare ikke finde ud af det 'system'.

Du tænker på at dk.edb.mac og dk.edb.os2 ikke er "system"-grupper?

Jesper G. Poulsen

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 18-12-04 23:39

On 18 Dec 2004 21:11:50 GMT, "Jesper G. Poulsen"

> Du tænker på at dk.edb.mac og dk.edb.os2 ikke er "system"-grupper?

Nej, det var nu den hæslighed med .andre. Men lad det ligge.

-A