Glycosamin
Fra : Jørgen

Dato : 15-12-04 19:58

Glycosamin er somme tider virksomt imod visse gigtangreb, f.eks. i knæene.
Denne virkning kan forstærkes ved samtidigt indtag af et andet præparat, der
hedder noget med 3 begyndelsesbogstaver, men hvad hedder det? Er der nogen,
der kan hjælpe?
Mvh Jørgen

Fra : Finn Jensen

Dato : 15-12-04 20:16

"Jørgen" <skjelm@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
der
> hedder noget med 3 begyndelsesbogstaver, men hvad hedder det? Er der

Det hedder MSM.
Online kan det bl.a købes på www.glucosamin.dk

Nyere forskning har har imidlertid slået tvivl om den længerevarende effekt
af glucosamin og msm og det tyder på at virkningen kun er holdbar i op til 2
år.

Min personlige mening er at det som gik var at videnskaben forsøgte at
opfinde den dybe tallerken endnu engang da det effektiv glucosamin præperat
allerede var på markedet til dyr, Vital Animin, men da man ikke må bruge
medikamenter fra dyr på mennesker blev tallerken opfundet igen men noget røg
tilsyneladende ud af udvindingen. Samme er ved at ske med The.

Kærlige hilsner
Finn Jensen

Fra : G.B.

Dato : 15-12-04 23:05

"Jørgen" <skjelm@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Glycosamin er somme tider virksomt imod visse gigtangreb, f.eks. i

Kun slidgigt. Uanset hvor i kroppen. Altså uvirksomt mod urinsur gigt og
leddegigt.

Glucosamin/MSM hjælper brusken med at regenerere, og dette er normalt en
meget langvarig proces, fordi brusken ingen blodforsyning har.

--
"We all have private ails. The troublemakers are they
who need public cures for their private ails." Eric Hoffer