Postliste med annoncering af nye OS/2-prog~
Fra : Kaare Olsen

Dato : 15-12-04 17:41

Min postliste hvorpå der annonceres nye OS/2-programmer fungerer
langt om længe igen, som nogle af de faste skribenter her i gruppen
allerede har fundet ud af.

Skulle andre være interesserede i at modtage i gennemsnit et par mails om
dagen på postlisten, kan de skrive til mig for at blive tilmeldt (kan
desværre ikke gøres automatisk før jeg får omlagt hele
annonceringssystemet).

De annoncerede filer kan downloades fra mit filarkiv
(http://www.nightcall.dk/bbs/), hvor man også finder en oversigt over
de seneste 30 dages nye filer i mit arkiv.

--
Mvh. Kåre