Økonomisk udvikling
Fra : Christian Madsen

Dato : 11-12-04 18:25

Hejsa...

Er der nogen der ved hvor jeg på nettet, kan finde oplysninger om
udviklingen inden for de offtenlige budgetter de sidste 20 år? Og evt. om
der findes 10 års oversigter for hele danmark tilfængelig på nettet??

Fra : Poul Christensen

Dato : 12-12-04 09:28

"Christian Madsen" <christian@christianogterese.dk> wrote in

> [...]
> udviklingen inden for de offtenlige budgetter de sidste 20 år? Og evt. om
> der findes 10 års oversigter for hele danmark tilfængelig på nettet??

Har du prøvet diverse rapporter på Finansministeriets hjemmeside eller på
Vismændenes hjemmeside? Der er en del oplysninger der.

Poul C
poulchr03@ofir .dk

Fra : Christian Madsen

Dato : 12-12-04 11:25

Det vil jeg prøve... tusind tak for det!