Telefoncentral 1 ISDN ind og 8-16 analog u~
Fra : Jørgen Mikkelsen

Dato : 09-12-04 22:21

Hejsa

Jeg søget noget info omkring sub. for jeg står og skal have fat en
sådan en fætte for en kunde i det ELfirma jeg arbejder, nu har jeg
ikke lige så stor viden om ISDN centraler så håber er i kan komme med
noget gode råd

Hilsen
Jørgen M.

Hilsen

Jørgen M.

Ps. for email til mig så fjern 123 i mail adrassen

Fra : Mikkel

Dato : 10-12-04 01:37

Hej

Hvis jeg var dig, så havde jeg ringet til Solar eller LP de har nogle
udemærkede centraler og deres support er til at tale med.
Jeg ville nok vælge en Elmeg central, eller Agfeo, de kan begge det du
gerne vil have og er nemme at sætte op.

mvh
mikkel

--
Mikkel Rømer Jespersen
Mikkel**privaten.mine.nu -- Ændre ** til @

Fra : Kent Glerup

Dato : 31-01-05 20:31

"Mikkel" <det.faar@du.ikke.her> skrev i en meddelelse
> [...]
> udemærkede centraler og deres support er til at tale med.
> Jeg ville nok vælge en Elmeg central, eller Agfeo, de kan begge det du

Delvist enig..

Elmeg'en bliver som regel positivt omtalt. Agfeo'en derimod synes jeg lidt
er noget skrammel! Man kan som regel ikke koble headset på uden forstærker.
Ligeledes virker systemtelefonen ikke særlig logisk.

Skal du ha' kram for skillingen, vil jeg anbefale at se på Forte-anlæggene
fra Flexatel. www.flexatel.dk. Danskproduceret, med en af markedets bedste
og mest logiske systemtelefoner. Et anlæg som i forunderlig grad bare kan
monteres/komfigureres, hvorefter man ikke hører mere til den kunde...

MVH
Kent Glerup

Fra : Sørensen

Dato : 10-12-04 11:40

"Jørgen Mikkelsen" skrev

> [...]
> sådan en fætte for en kunde i det ELfirma jeg arbejder, nu har jeg
> ikke lige så stor viden om ISDN centraler så håber er i kan komme med

prøv evt. http://www.v-data.dk/pbxset.htm

vh.
Sørensen