Dropfod
Fra : Svend Dyssegaard

Dato : 07-12-04 17:34

Jeg har fået min nerve i højre ben skåret over ved en trafik ulykke for
nogle år siden. har siden gået med dropfodsskinne ( som løfter foden når jeg
går).

Er for tiden igang med at undersøge om jeg kan få en stimulator (computer)
til at stimulere musklen til at jeg kan gå uden dropfodsskinne. Den kan være
varm om sommeren.
Er der nogen her i denne gruppe der har erfaring med dette?
Alder 57år

\!/ \!/
(@@)
-----o00o-(_)-o00o------------
hermed venlig hilsen
svend@dyssegaard.com
---------------Oooo-----------
oooO ( )
( ) ) /
\ ( (_/
\_)

Fra : Jan Pedersen

Dato : 09-12-04 23:55

"Svend Dyssegaard" <Svend@FJERNDyssegaard.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> være varm om sommeren.
> Er der nogen her i denne gruppe der har erfaring med dette?

Kender firmaet der producerer dem i Århus til Århus Sygehus (og forsker i
det). Deres erfaringer er gode. Du får selvføgelig ikke samme funktionalitet
i benet som før men den samme som med skinne. Ulemper: Batteriet kan løbe
tør :)