Lommeregner
Fra : Jan Pedersen

Dato : 05-12-04 22:34

Hvilken af fl.g Grafregnere kan lovligt anvendes på Matematik A-Niveau til
eksamen:

Texas Instruments TI-83
Texas Instruments TI-89
Texas Instruments TI-92
Hewlett Packard HP-48G
Hewlett Packard HP-48SX
Hewlett Packard HP-49G
Hewlett Packard HP-49GII

Pt. har jeg en Texas Instruments TI-83 kan jeg nøjes med den ?

Det skal siges at faget læses på Ingeniørhøjskolens Adgangskursus, men det
er jo samme regler som dem gymnasiet har for Matematik A/Høj-niveau.

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 05-12-04 22:41

"Jan Pedersen" <jantheman28@hotmail.com> posting:

>Hvilken af fl.g Grafregnere kan lovligt anvendes på Matematik A-Niveau til
>eksamen:
>Texas Instruments TI-83

Ja. Anvendte den selv hertil for et par år siden. Status for de
andre kender jeg ikke.

>Pt. har jeg en Texas Instruments TI-83 kan jeg nøjes med den ?

Ja.

--
What is life, except excuse for death,
or death, but an escape from life.

Fra : Ukendt

Dato : 05-12-04 22:42

"Christian Bohr-Halling" <nospam@direkte.org> skrev i en meddelelse
> "Jan Pedersen" <jantheman28@hotmail.com> posting:

> Ja. Anvendte den selv hertil for et par år siden. Status for de
> andre kender jeg ikke.

> Ja.

Jeg brugte også TI-83 for 2½ år siden og min lillebror (godtnok kun på 2. år
på gymnasiet - og derved kun Matematik B) har også af sin lærer fået
anbefalet denne.