CT Scanning Hvor ?
Fra : P.Jensen

Dato : 01-12-04 22:23

På hvilke privathospitaler i Danmark foretages CT Scanning.
Jeg bor i Jylland og det ville være dumt at rejse til Kbh hvis
det evt tilbydes i Jylland eller på Fyn

Mvh Jensen

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 01-12-04 22:34

"P.Jensen" <No@email.de> wrote:

>På hvilke privathospitaler i Danmark foretages CT Scanning.
>Jeg bor i Jylland og det ville være dumt at rejse til Kbh hvis
>det evt tilbydes i Jylland eller på Fyn

Jeg tror ikke der er private hospitaler/klinikker i jylland med
CT-scanner.

Men Mølholm klinikken i Vejle tilbyder MR-scanning.

Men hvorfor egentlig lede efter privatklinik: Principielt er det bare at
henvende sig til den praktiserende læge med problemet. Og hvis han
finder lægelig indikation henvises du til det lokale sygehus til
scanning....

Hva' er egentlig problemet ?

<mlr>

Fra : Ulvir

Dato : 01-12-04 22:42

Michael Rasmussen wrote:

> Hva' er egentlig problemet ?

For mange penge?

Fra : Margit

Dato : 02-12-04 23:40

"Ulvir" <augustus@mail.dk> skrev i en meddelelse

> For mange penge?

Mon ikke problemet er ventetiden?

Margit

Fra : dk_gryf

Dato : 06-12-04 10:24

Smut du ned til Diako eller Franzisko hospitalet i Flensborg - de foretager
ambulant CT Scanning når det er privatpatienter - ventetid ca. 14 dage

Mogens Jensen

Din onlineshop - www.eshop4all.dk - et godt sted at handle!!