Kaj
Fra : Annette Svenningsen

Dato : 29-11-04 12:39

Hej.

Jeg plejer ikke skrive her, men da i alle har været søde og hjælpsomme
gennem et langt forløb omkring Kaj sygdom og slåskamp med kommunen så
lige den sidste hilsen til jer alle gennem mig.
Kaj døde i går efter lang tids kamp hvor han ikke kunne få luft. Det
var ikke engang så meget luft at han kunne spise til sidst.
Kaj har fået fred, det er godt for ham. Vi andre står så tilbage med
et tomt hul i maven.
--
Kærlig hilsen
Annette

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 29-11-04 12:50

Annette Svenningsen <news@annettesvenningsen.dk> writes:

> [...]
> var ikke engang så meget luft at han kunne spise til sidst.
> Kaj har fået fred, det er godt for ham. Vi andre står så tilbage med

Jeg føler med dig og jeres familie. Jeg ved slet ikke hvad jeg mere
skal skrive. Jeg sidder her med en tåre i øjet.

Mvh Trine

Fra : Lotte M

Dato : 29-11-04 14:15

Annette Svenningsen wrote:

> Kaj døde i går efter lang tids kamp hvor han ikke kunne få luft. Det
> var ikke engang så meget luft at han kunne spise til sidst.
> Kaj har fået fred, det er godt for ham.

Jeg er ikke færdig med at vræle endnu...... men, det er godt for Kaj, at
han fandt hvile!

> Vi andre står så tilbage med et tomt hul i maven.

Ja! - jeg sender kærlige tanker til dig og familien!

Knus fra
Lotte

Fra : Mette R

Dato : 29-11-04 15:21

Kære Annette

Jeg har ikke været i gruppen så længe, jeg føler utrolig meget med jer. Det
er aldrig nemt at miste.

De kærligste tanker

Mette

Fra : Robert P

Dato : 29-11-04 15:27

Annette Svenningsen wrote:
> [...]
> var ikke engang så meget luft at han kunne spise til sidst.
> Kaj har fået fred, det er godt for ham. Vi andre står så tilbage med

Kære Annette.
Jeg føler med dig. Jeg har stadig nok sorg tilovers til også at omfatte Kaj.
Så fik han endelig sin vilje.
Jeg er glad for at have mødt jer.

Mange kærlige hilsner til dig og familien.

Robert Pedersen

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 29-11-04 15:28

Annette Svenningsen skrev:

> [...]
> var ikke engang så meget luft at han kunne spise til sidst.
> Kaj har fået fred, det er godt for ham. Vi andre står så tilbage med

Hej Anette,

Det gør mig ondt, at læse, at Kaj ikke er mere!
Han vil virkeligt være savnet, også herinde!

Hvil i fred, Kaj!

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk

Debat om KIA biler: http://kiaforum.dyndns.dk

Fra : Erik Richard

Dato : 29-11-04 18:08

Hej Annette

Jeg føler dybt med jer, der står tilbage. Jeg har jo selv lige mistet
min egen Kirsten, og jeg véd, det gør ondt, og at det er tomt, og savnet
vil være der resten af livet, selvom den med tiden vil mildnes noget.

Gem de gode minder, og lad dem være med til at hjælpe os, der står
tilbage, til at kunne leve med savnet og smerten.

Mange hilsner, Erik Richard

<KMLDenmarkNOSPAM@netscape.net>

Fra : Karl Ejnar Christens~

Dato : 29-11-04 20:21

"Annette Svenningsen" skrev:
> [...]
> gennem et langt forløb omkring Kaj sygdom og slåskamp med kommunen så
> lige den sidste hilsen til jer alle gennem mig.

Vi vil savne ham herinde. Vi har kendt ham som en utrolig hjertevarm og lun
person

> Kaj døde i går efter lang tids kamp hvor han ikke kunne få luft. Det
> var ikke engang så meget luft at han kunne spise til sidst.

Det gør os ondt, at hans sidste tid skulle være så svær. Han havde jo selv
ønsket det anderledes, men der er jo ting vi ikke er helt herrer over.

> Kaj har fået fred, det er godt for ham. Vi andre står så tilbage med
> et tomt hul i maven.

Vore varmeste tanker går til dig og familien i denne svære tid

Æret være hans minde

--
Ulla & Karl Ejnar

Fra : Leonard

Dato : 30-11-04 14:22

Annette Svenningsen <news@annettesvenningsen.dk> wrote:

>Kaj har fået fred, det er godt for ham.

Tillykke Kaj ... så fik du endelig lov at sætte det sidste punktum.

>Vi andre står så tilbage med
>et tomt hul i maven.

Der faldt også lige en tåre her, han har alligevel rørt lidt i os alle

Thomas Leonard Gertz - http://ryk.dk
Brug Tilgængelighedsbasen,
Næsten 1800 registreringer