Kopenhagen.dk nede/lukket?
Fra : steffen martin

Dato : 28-11-04 20:07

Hej,

I dag, søndag, har jeg oplevet at www.kopenhagen.dk [kæmpe ynglings
kunstside i DK!] er nede og flyttet over til en salgsportal.
Det er selvfølgelig rystende, men er der nogen der ved om det bare er en
fejl eller om den er lukket for good?

Steffen
--
..:metropolis:.
www.steffenmartin.dk

Fra : Froggy

Dato : 29-11-04 20:48

In news:steffen martin <steffen@XXXsteffenmartin.dk> typed:
> I dag, søndag, har jeg oplevet at www.kopenhagen.dk [kæmpe ynglings
> kunstside i DK!] er nede og flyttet over til en salgsportal.

Tja, det har vist ikke meget med kunst at gøre

> Det er selvfølgelig rystende, men er der nogen der ved om det bare er
> en fejl eller om den er lukket for good?

Det ser ud til at siden har skiftet navn:

http://www.artificial.dk

--
Froggy
"Man! That's totally Froggy!" Ref.:

Fra : steffen martin

Dato : 30-11-04 14:22

"Froggy" <froggy51@despammed.com> skrev i en meddelelse
> In news:steffen martin <steffen@XXXsteffenmartin.dk> typed:
>
> Tja, det har vist ikke meget med kunst at gøre

Torben fra Kopenhagen.dk har lige mailet mig med beroligende or dom at der
vist var nogle tekniske problemer.

> Det ser ud til at siden har skiftet navn:
>
> http://www.artificial.dk

Hmm, den kendte jeg ikke. Fed side :)

Fra : thomas@artificial.dk

Dato : 15-12-04 10:46

Hejsa

Lidt opklarende info:

Artificial er ikke helt det samme som kopenhagen, selvom vi førhen
eksisterede som en underside til kopenhagen-sitet (det var den side der hed
'kopenhagen.dk/net.art'). Artificial er nu et selvstændigt website uden
tilknytning til kopenhagen.dk.

I modsætning til kopenhagens dækning af den kunstscenen generelt, så er
Artificial et webmagasin, der udelukkende beskæftiger sig med
computerbaserede kunstformer. Med interviews, artikler og
billeddokumentationer søger Artificial at informere et bredt publikum om
digitale kunstformer som netkunst, softwarekunst, interaktive installationer
mm.

Venlig hilsen
Thomas Petersen

Fra : steffen martin

Dato : 02-12-04 15:54

"steffen martin" <steffen@XXXsteffenmartin.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kunstside i DK!] er nede og flyttet over til en salgsportal.
> Det er selvfølgelig rystende, men er der nogen der ved om det bare er en

Det sjove er, at i weekenden var domænet Kopenhagen.dk til salg for 1,999$.
I dag står den i 4,999$!
Alt den trafik Kopenhagen.dk normaæt har er vist blevet set af Sedo der på
forunderligvis har overtaget domænet.....

Nogen der vil give små 28,000kr for Kopenhagen.dk?! :)
--
..:metropolis:.
www.steffenmartin.dk