Anders og Dorte søges
Fra : kjb

Dato : 26-11-04 09:52

for 5 år siden var jeg med til at stifte denne gruppe, primusmotor var
Anders og Dorthe, der havde mistet deres barn, jeg havde mistet min søn ved
et færdselsuheld, nu vil skæbnen, at vi i forgårs fik vores føste barnebarn
og mistede det igen efter 4 timer, jeg vil så gerne finde Anders og Dorthe
igen.
Hilsen
Karen

Fra : Carsten Riis

Dato : 26-11-04 10:56

kjb wrote:

> [...]
> og mistede det igen efter 4 timer, jeg vil så gerne finde Anders og Dorthe

Kære Karen

Jeg kan ikke hjælpe jer i den situation som I og jeres søn/datter og
svigerdatter/svigersøn er i.

Det eneste jeg kan - så kynisk det end måtte lyde - sige er: Barnebarnet
har ikke lidt længe. Tænk på hvilke pinsler og smerter barnet måtte
gennemleve, såfremt man kunne holde liv i den lille krop. Så må det da
snart næsten være bedst for barnet, at barnet får fred.
Det er ikke til meget trøst, det ved jeg.

Jeg vil så gerne hjælpe med at finde personerne du søger.... Tilgengæld
må du give lidt flere data end Anders og Dorthe/Dorte

Fx hvor i Danmark?
efternavne?
tidligere adresser (kontakt folkeregistret. De kan ofte fortælle hvor
folk er flyttet hen, når man har navne og adresser på personer)?
Telefonnumre (Ring til Oplysning (118); de kan fortælle om der er kommet
nyt nummer på personerne)?
Andre personer som kunne kende dem (branche, foreninger for hvor Anders
og Dorthe/Dorte arbejdede/færdes i),
Alder,
Hvor mødtes I?
har I overført penge til hinandens bankkonti (så kan banken måske
fortælle om adresserne) på et tidspunkt eller et eller andet mere end
to fornavne.

Det er lidt svært at være detektiv med de få data du giver.
For at sætte det lidt i relation, så kan jeg fortælle, at der 1. januar
2004 var 35110 personer ved navn Anders. Hvilket er 77 flere end 1.
januar 2003
Og 15123 personer ved navn Dorthe, hvilket selvfølgelig kan være en
fordel, da der i løbet af 2003 blev 43 færrere.
Og personer med navn Dorte var der 12741 personer der hed.

Kan det være, at andre selvhjælpsgrupper kan være til hjælp i jeres
lokalområde.
Så underligt det end lyder, så har kommunebiblioteket ofte adgang til en
liste over selvhjælpsgrupper til forskellige former for kriser man kan
befinde sig i.
Bryder du dig ikke om at snakke med en bibliotekar, så kan du spørge på
http://www.biblioteksvagten.dk
Og søgemaskinen http://www.google.com kan også være til hjælp
TeleDanmarks Telefonbog http://www.dgs.dk eller Kraks
http://www.kraks.dk er også et godt opslagsværk til navne.

Min emailadresse er gyldig, så tryk du bare på "Svar til afsender" og
skriv alle de supplerende data du kan komme i tanker om.
Så vil jeg gøre mit til, at Anders og Dorthe/Dorte kan findes.

Med venlig hilsen

Carsten Riis

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 26-11-04 12:44

I news:41a6ef35$0$178$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk <kjb>
<karen-be@post4.tele.dk> skrev:

> [...]
> søn ved et færdselsuheld, nu vil skæbnen, at vi i forgårs fik vores
> føste barnebarn og mistede det igen efter 4 timer, jeg vil så gerne

Hej Karen.
Jeg har skrevet til dig privat, med et bud på deres daværende
mailadresse.
Håber at du finder dem.

mødes med en gunstig lejlighed....