SKRIGET fundet?
Fra : Leif gug

Dato : 23-11-04 22:34

Er der noget der har hørt/læst om SKRIGET af Edward Munch er blevet fundet?
Som bekednt forsvandt det jo i sommer fra Munch museet i Oslo.

På: www.a-galleriet.dk

kan der ses en håndmalt reproduktion af samme.

Fra : Nezar Nielsen

Dato : 02-12-04 19:05

Leif gug wrote:

> På: www.a-galleriet.dk
>
> kan der ses en håndmalt reproduktion af samme.

Hej Leif,

Jeg kunne faktisk godt tænke mig sådan en fake version af skriget, men
jeg kan ikke finde det på dit site, er den nu også forsvundet derfra? ;)

--
Mvh. Nezar Nielsen
http://fez.dk

Fra : Leif gug

Dato : 03-12-04 19:44

Ja det er faktisk også nu forsvundet fra hjemmesiden idet dette maleri er
solgt.
Dette maleri er blevet utroligt interessant nu efter org. ikke mere findes i
Oslo.

mvh

Leif

Fra : Klaus Madsen

Dato : 06-01-05 02:06

"Leif gug" <leifgug@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> Som bekednt forsvandt det jo i sommer fra Munch museet i Oslo.
>
> På: www.a-galleriet.dk
>
> kan der ses en håndmalt reproduktion af samme.

Hej Leif

Ikke for at snage i din forretning, men fordi jeg har haft samme idé på et
tidspunkt.

Men er det ikke forbudt at sælge kopier af malerier?

Der må da være noget med ophavsretten osv. ?

Mvh. Klaus