tinnitus
Fra : Hans Houmøller

Dato : 22-11-04 11:25

Har nogen i denne gruppe tinnitus eller kendskab til det? Jeg spørger fordi
jeg for 2 uger siden påbegyndte 'undervisning' i håndtering af tinnitus på
høreinstituttet i Københavns amt.
Jeg ville gerne høre lidt fra andre med det handicap, f.eks. om hjælpemidler
('musikerhøreværn', masker mm), og om gode ideer til håndtering af
tinnitus.
) Hans

Fra : Asbjørn M. Nielsen

Dato : 22-11-04 12:04

Hans Houmøller skrev:

> [...]
>Jeg ville gerne høre lidt fra andre med det handicap, f.eks. om hjælpemidler
>('musikerhøreværn', masker mm), og om gode ideer til håndtering af

Jeg har haft tinnitus i mange år. Er døvbleven og på mig hjælper en masker ikke,
så jeg forsøger at leve med det.
Det vil sige at jeg så vidt muligt undgår støj da jeg også er støjoverfølsom.
Støj gør min tinnitus værre. Så jeg har kun det råd at undgå støj, men prøv
dette link måske er der noget du kan bruge.

http://www.mtf.dk

--
Asbjørn M. Nielsen

Fra : Hans Houmøller

Dato : 22-11-04 14:09

Tak for linket som jeg netop har meldt mig på som bruger og regner med at
finde (flere9 gode svar på mine spørgsmål på!
) Hans