Bolig ??
Fra : Karina

Dato : 22-11-04 10:38

Jeg kan med glæde meddele at mit drømmehus er blevet solgt.
Det er nu alt for stort, efterhånden dårlig indrettet og kælderen har
jeg ikke benyttet de sidste år.

Nu står jeg så her...har skrevet til de forskellige kontaktpersoner i
kommunen
(ergo, sagsbehandler m.fl.) for jeg aner ikke, hvem af dem der kan
komme med gode råd mht til ny bolig.
se'fø'li kommer ergo'en ind i billedet....men hvornår ?
Kan da ikke passe at de skal med ud, hver gang vi skal se på et hus.
Kommunen snakkede om en arkitekt osse skulle på banen...

sååå jeg efterlyser nogen der har været i denne situation ??
hvad gjorde man i jeres tilfælde??
aner ikke om det vil være mest rigtigt at bygge selv :-/
og der står jeg osse i stampe...både økonomisk og indretningsmæssigt.

Vi er ikke interesseret i at skulle bo i lejlighed - da, hvis vi
skulle ha en af kommunens handicap bolig , nærmest skulle bo på
plejehjemmet.
Ikke tale om! men derfor kan de vel godt råde og vejlede...
Desuden er jeg ikke kørestolsbruger, og et handicapkøkken (som dem jeg
har set er ikke mig - underskabe/skuffer er nr.1 for mig, da løft =
overskabe )

Hov...nu kører kværnene igen - vi stopper her

mandags tanker Karina