Coaching - hvad er holdningen?
Fra : Sarah

Dato : 21-11-04 18:17

Hej!

Jeg er journaliststuderende, og er igang med at skrive en artikel om
fænomenet coaching eller life-coaching. Jeg skal tale med Sofia
Manning, som lader til at være førende på området her i Danmark.
Umiddelbart lader det til, at der er en meget positiv holdning til
fænomenet blandt de mennesker, jeg har talt med. Jeg kunne godt tænke
mig at høre, om der er nogen, der har erfaring med fænomenet,
eventuelt kender til psykologer eller lignende, der er kritiske over
for det. Min tanke er at få noget perspektiv på emnet, selv her jeg
ikke den opfattelse, at der er noget specielt negativt ved coaching.

Skriv evt. til sarah_galan@hotmail.com

Mange hilsener,

Sarah

Fra : Henrik

Dato : 09-03-05 11:18

ja og jeg har skrevet til dig, og du gider ikke engang at sige tak. At du er
overfladisk i dit arbejde er jo typisk dit erhverv.