Hvor kommer jeg af med min bøger?
Fra : JS

Dato : 20-11-04 11:26

Jeg har nogle bøger som jeg aldrig har læst men som jeg gerne vil se om jeg
kan få solgt. Er der nogen som kender nogle gode steder hvor man
kan komme af med dem??

Det drejer sig bla. om:
Mage: the ascension 3. ed
Vampire: the masqurade 3. ed
New York by Night
Chicago Chronicles Vol. 2

Mvh
Johs

Fra : Mikael

Dato : 20-11-04 11:39

Hvad skal du have for dem og hvor i landet befinder de sig?
MVH Mikael

Fra : JS

Dato : 20-11-04 12:09

Jeg bor på Nørrebro i KBH. Regnede med det halve af "dagsprisen"...de er
aldrig brugt

460 kr

500 kr inkl. evt forsendelse.

Mvh
Johs

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 20-11-04 14:50

Well, du kan altid gå ned i Fantask med dem, de køber og sælger brugte
rollespil. Men ingen tvivl om at du kan få en bedre pris hvis du sælger dem
direkte til en interesseret køber.

Hilsen Mads