Kan man skrive sådan?
Fra : Lexus

Dato : 17-11-04 09:42

Hej Gruppe!
I stadig stigende omfang hører vi om frivilligt arbejde. Jeg sidder ofte og
har brug for noget hjælp til korrekturlæsning altså forståelseskorrektur.
Ikke nødvendigvis en her fra gruppen men hvor kan jeg finde en person der
har lidt tid, med lidt sund fornuft der har kendskab til det danske sprog og
som syntes det er spændende, en der har lidt viden om juristeri,
sociallovgivningen og almen pli (hvilket jeg har fået væsentligt mindre af
efter mødet med systemet)

Kan man skrive sådan ? giver det mening? har jeg fået formidlet budskabet
kort og præcist ? kan en udenforstående forstå meningen ? har jeg holdt
følelserne ude ? osv.

Jeg forestiller mig ikke at korrespondancen skal gå gennem gruppen, når jeg
finder personen vil jeg præsenterer familien og forventer ligeledes en
præsentation.

Mine børn er syge på 17 år, det har været 17 år med anker. Hvis alt jeg har
skrevet var skrevet med småt kunne jeg tapetserer Rådhuset to gange. PT. har
jeg flere igangværende sager end der er plads til i hængemappevognen.
Med venlig hilsen Lene