lærervikar
Fra : Ukendt

Dato : 16-11-04 23:41

Hvad er timelønnen for en lærer vikar og hvor mange timer kan man regne med
at komme ud i

Fra : Martin Nielsen

Dato : 17-11-04 11:18

"Michael Sørensen" <webmaster_m-s SNABEL-A stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:419a81e8$0$22700$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...
> Hvad er timelønnen for en lærer vikar og hvor mange timer kan man regne
> med at komme ud i

Hej Michael

Jeg mener det ligger omkring 160,-

På vores skole får man min. for 3 timer, når man bliver tilkaldt. Der er dog
som regel 5 el. 6 timer pr. dag.

Martin /Helsingør

Fra : h@rdis

Dato : 17-11-04 17:26

"Martin Nielsen" <clmnNOSP@Mget2net.dk> skrev i en meddelelse

klip
> På vores skole får man min. for 3 timer, når man bliver tilkaldt. Der er
> dog som regel 5 el. 6 timer pr. dag.
>
> Martin /Helsingør

Overenskomst. En vikar får på alle skoler for mindst 3 timers arbejde pr.
dag.
mvh JØrgen

Fra : Ukendt

Dato : 17-11-04 18:41

> [...]
>
> Hej Michael
>
> Jeg mener det ligger omkring 160,-
>
> På vores skole får man min. for 3 timer, når man bliver tilkaldt. Der er

Hej Martin,

og tak for dit svar.

Hvordan gør man? Henvender man sig centralt til kommunen og er derved
tilgængelig på alle skoler eller skal man ud på hver enkelt skole og
henvende sig?

Fra : Martin Nielsen

Dato : 17-11-04 20:22

"Michael Sørensen" <webmaster_m-s SNABEL-A stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:419b8a81$0$17586$ba624c82@nntp06.dk.telia.net...

> [...]
>
> Hvordan gør man? Henvender man sig centralt til kommunen og er derved
> tilgængelig på alle skoler eller skal man ud på hver enkelt skole og

Du skal nok ud på hver enkelt skole. Mød op på kontoret og tal med dem.
Selvom de ikke har noget med det samme, kan det hurtigt opstå, så hav lidt
tålmodighed. Vælger du store skoler dvs. flere end 500 elever, skulle det
kunne lade sig gøre at være på samme skole hele tiden. Vi har 2-3 faste
vikarer, som dækker alm. sygdom.

Martin /Helsingør

Fra : Ukendt

Dato : 21-11-04 21:19

> [...]
> tålmodighed. Vælger du store skoler dvs. flere end 500 elever, skulle det
> kunne lade sig gøre at være på samme skole hele tiden. Vi har 2-3 faste

Hvad bør jeg medbringe. Nogle af nedenstående ting eller vil skolen være
ligeglade med dem.

- Evt. eksamensbevis fra folkeskole
- Evt. eksamensbevis fra gymnasie
- Evt. eksamensbevis fra erhvervsuddannelse
- Evt. skaffe straffeattest
- Evt. skriftlig ansøgning
- Evt. CV
- Evt. ???

Fra : Anita

Dato : 22-11-04 17:01

Michael Sørensen wrote:
> [...]
>
> - Evt. eksamensbevis fra folkeskole
> - Evt. eksamensbevis fra gymnasie
> - Evt. eksamensbevis fra erhvervsuddannelse

Jeg tror det er meget individuelt (fra skole til skole). Jeg har aldrig
fremvist noget af ovenstående på trods af at jeg arbejdede som vikar efter
HF og mens jeg gik på seminariet. Først ved ansættelsesforhold bliver
ovenstående nødvendigt.

Venligst Anita