| 
					
							
        
    
        
						
			 | 
			
			
					    
					
        
         
          
         
	
            | Re: EIZO FlexScan 550i-M Fra : Søren Poulsen | 
  Dato :  17-05-01 14:36 |  
  |   
            
 det sorte i siderne 2-3cm og, i top og bund er ½ til 1 cm
  ca..
 
 Søren
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Nicolai Boilesen (17-05-2001) 
         
	
            | Kommentar Fra : Nicolai Boilesen | 
  Dato :  17-05-01 15:16 |  
  |   
            
 "Søren Poulsen" <s.poulsen@anderledes.dk> wrote in message
 news:Xns90A4A00A65630spmasterframcom@195.54.84.13...
 >
 > det sorte i siderne 2-3cm og, i top og bund er ½ til 1 cm
 >  ca..
 
 Der er 3 metoder at opjustere en skærm på,(tilfældig orden) den første:
 Man skal ind i en service menu, dette gøres som regel ved at taste en
 bestemt kode, eller kortslutte nogle punkter inde i skærmen.
 
 Den anden metode, er ved at tilslutte skærmen et interface og justere den
 fra en anden pc. (umulig for private, da hverken hardware eller software,
 kan skaffes)
 
 Den tredje metode er ved at justere på en række trimmepotentiometre inde i
 skærmen, H size, V size, osv.
 
 Så hvis du prøver at åbne skærmen, og kan se nogle potentiometre, med
 ovenstående navne kan du justere skærmen, ellers kan du ikke :(
 
 --
 MVH / Regards
 Nicolai Boilesen
 4700 Naestved
 Denmark
 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           sp@masterframe.com (17-05-2001) 
         
	
            | Kommentar Fra : sp@masterframe.com | 
  Dato :  17-05-01 15:28 |  
  |   
            "Nicolai Boilesen" <nicolai_boilesen@get2net.dk> wrote in <9e0meu$9dt$1
 @sunsite.dk>:
 
 >
 >"Søren Poulsen" <s.poulsen@anderledes.dk> wrote in message
 >news:Xns90A4A00A65630spmasterframcom@195.54.84.13...
 >>
 >> det sorte i siderne 2-3cm og, i top og bund er ½ til 1 cm
 >>  ca..
 >
 >Der er 3 metoder at opjustere en skærm på,(tilfældig orden) den første:
 Hvad med alle de knapper der er under skærmen?
 Kan de ikke bruges?
 
 tia
 Søren
 
 
 >Man skal ind i en service menu, dette gøres som regel ved at taste en
 >bestemt kode, eller kortslutte nogle punkter inde i skærmen.
 >
 >Den anden metode, er ved at tilslutte skærmen et interface og justere den
 >fra en anden pc. (umulig for private, da hverken hardware eller software,
 >kan skaffes)
 >
 >Den tredje metode er ved at justere på en række trimmepotentiometre inde i
 >skærmen, H size, V size, osv.
 >
 >Så hvis du prøver at åbne skærmen, og kan se nogle potentiometre, med
 >ovenstående navne kan du justere skærmen, ellers kan du ikke :(
 >
 >--
 >MVH / Regards
 >Nicolai Boilesen
 >4700 Naestved
 >Denmark
 >
 >
 >
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            Nicolai Boilesen (17-05-2001) 
         
	
            | Kommentar Fra : Nicolai Boilesen | 
  Dato :  17-05-01 17:41 |  
  |   
            
 <sp@masterframe.com> wrote in message
 news:Xns90A4A8E0930B9spmasterframcom@195.54.84.13...
 > "Nicolai Boilesen" <nicolai_boilesen@get2net.dk> wrote in <9e0meu$9dt$1
 > @sunsite.dk>:
 >
 > >
 > >"Søren Poulsen" <s.poulsen@anderledes.dk> wrote in message
 > >news:Xns90A4A00A65630spmasterframcom@195.54.84.13...
 > >>
 > >> det sorte i siderne 2-3cm og, i top og bund er ½ til 1 cm
 > >>  ca..
 > >
 > >Der er 3 metoder at opjustere en skærm på,(tilfældig orden) den første:
 > Hvad med alle de knapper der er under skærmen?
 > Kan de ikke bruges?
 
 Jo selvfølgelig, fra en brugers side, men ikke hvis settings er i top, og
 billedet stadig ikke fylder skærmen ud.
 
 --
 MVH / Regards
 Nicolai Boilesen
 4700 Naestved
 Denmark
 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
             sp@masterframe.com (18-05-2001) 
         
	
            | Kommentar Fra : sp@masterframe.com | 
  Dato :  18-05-01 09:15 |  
  |   
            "Nicolai Boilesen" <nicolai_boilesen@get2net.dk> wrote in <9e0utk$ldf$1
 @sunsite.dk>:
 
 >
 ><sp@masterframe.com> wrote in message
 >news:Xns90A4A8E0930B9spmasterframcom@195.54.84.13...
 >> "Nicolai Boilesen" <nicolai_boilesen@get2net.dk> wrote in <9e0meu$9dt$1
 >> @sunsite.dk>:
 >>
 >> >
 Det er dem jeg jeg ikke kan få til at virke.
 Hvad skal jeg gøre for at få dem til at virke?
 jeg har prøvet at holde dem inde i 5-6 sec, men der sker intet...
 måske er de forkerte jeg trykker på ?
 who knows?...
 
 TIA
 Søren 
 
 >> >"Søren Poulsen" <s.poulsen@anderledes.dk> wrote in message
 >> >news:Xns90A4A00A65630spmasterframcom@195.54.84.13...
 >> >>
 >> >> det sorte i siderne 2-3cm og, i top og bund er ½ til 1 cm
 >> >>  ca..
 >> >
 >> >Der er 3 metoder at opjustere en skærm på,(tilfældig orden) den første:
 >> Hvad med alle de knapper der er under skærmen?
 >> Kan de ikke bruges?
 >
 >Jo selvfølgelig, fra en brugers side, men ikke hvis settings er i top, og
 >billedet stadig ikke fylder skærmen ud.
 >
 >--
 >MVH / Regards
 >Nicolai Boilesen
 >4700 Naestved
 >Denmark
 >
 >
 >
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
              Nicolai Boilesen (18-05-2001) 
         
	
            | Kommentar Fra : Nicolai Boilesen | 
  Dato :  18-05-01 10:51 |  
  |   
            
 <sp@masterframe.com> wrote in message
 news:Xns90A569896B3Espmasterframcom@195.54.84.13...
 Klip
 > Det er dem jeg jeg ikke kan få til at virke.
 > Hvad skal jeg gøre for at få dem til at virke?
 > jeg har prøvet at holde dem inde i 5-6 sec, men der sker intet...
 > måske er de forkerte jeg trykker på ?
 > who knows?...
 
 Vil det sige, at det er knappernes funktioner der ikke virker eller ?
 
 Virker kontrast & brightness?
 
 --
 MVH / Regards
 Nicolai Boilesen
 4700 Naestved
 Denmark
 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
               Søren Poulsen (18-05-2001) 
         
	
            | Kommentar Fra : Søren Poulsen | 
  Dato :  18-05-01 11:38 |  
  |   
            Jeg kan stille på brigthness og Kontrasten, men jeg kan ikke få de andre til  
 at virke, jeg kan ikke få nogen menu frem eller få knapperne til at virke.
 
 Hvilken knapper skal jeg holde inde for at sætte v-sync og h-sync?
 
 TIA
   Søren Poulsen
 
 
 "Nicolai Boilesen" <nicolai_boilesen@get2net.dk> wrote in <9e2r8r$54l$1
 @sunsite.dk>:
 
 >
 ><sp@masterframe.com> wrote in message
 >news:Xns90A569896B3Espmasterframcom@195.54.84.13...
 >Klip
 >> Det er dem jeg jeg ikke kan få til at virke.
 >> Hvad skal jeg gøre for at få dem til at virke?
 >> jeg har prøvet at holde dem inde i 5-6 sec, men der sker intet...
 >> måske er de forkerte jeg trykker på ?
 >> who knows?...
 >
 >Vil det sige, at det er knappernes funktioner der ikke virker eller ?
 >
 >Virker kontrast & brightness?
 >
 >--
 >MVH / Regards
 >Nicolai Boilesen
 >4700 Naestved
 >Denmark
 >
 >
 >
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                Jesper Kollerup Jens~ (18-05-2001) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jesper Kollerup Jens~ | 
  Dato :  18-05-01 11:54 |  
  |   
            "Søren Poulsen" <s.poulsen@anderledes.dk> wrote in message
 news:Xns90A581E1AD2E4spmasterframcom@195.54.84.13...
 
 > >Vil det sige, at det er knappernes funktioner der ikke virker eller ?
 > >Virker kontrast & brightness?
 >
 > Jeg kan stille på brigthness og Kontrasten, men jeg kan ikke få de andre
 til
 > at virke, jeg kan ikke få nogen menu frem eller få knapperne til at
 virke.
 
 Mon ikke knapperne er låst så? Sluk skærmen, hold "Autosizing" inde og
 tænd skærmen... voila!
 
 > Hvilken knapper skal jeg holde inde for at sætte v-sync og h-sync?
 
 Øhhh... det indstilles da for grafikkortet?
 
 --
 Med venlig hilsen:
 Jesper Kollerup Jensen
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                 sp@masterframe.com (18-05-2001) 
         
	
            | Kommentar Fra : sp@masterframe.com | 
  Dato :  18-05-01 12:10 |  
  |   
            "Jesper Kollerup Jensen" <jesper@kollerup.dk> wrote in <9e2uua$l11$1
 @sunsite.dk>:
 
 >"Søren Poulsen" <s.poulsen@anderledes.dk> wrote in message
 
 Det prøver jeg når jeg kommer hjem.
 Thx
 Søren Poulsen
 
 >news:Xns90A581E1AD2E4spmasterframcom@195.54.84.13...
 
 >
 >> >Vil det sige, at det er knappernes funktioner der ikke virker eller ?
 >> >Virker kontrast & brightness?
 >>
 >> Jeg kan stille på brigthness og Kontrasten, men jeg kan ikke få de andre
 >til
 >> at virke, jeg kan ikke få nogen menu frem eller få knapperne til at
 >virke.
 >
 >Mon ikke knapperne er låst så? Sluk skærmen, hold "Autosizing" inde og
 >tænd skærmen... voila!
 >
 >> Hvilken knapper skal jeg holde inde for at sætte v-sync og h-sync?
 >
 >Øhhh... det indstilles da for grafikkortet?
 >
 >--
 >Med venlig hilsen:
 >Jesper Kollerup Jensen
 >
 >
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
              Jesper Kollerup Jens~ (18-05-2001) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jesper Kollerup Jens~ | 
  Dato :  18-05-01 11:25 |  
  |  
 
            <sp@masterframe.com> wrote in message
 news:Xns90A569896B3Espmasterframcom@195.54.84.13...
 > > Hvad med alle de knapper der er under skærmen?
 > > Kan de ikke bruges?
 >
 > Det er dem jeg jeg ikke kan få til at virke.
 > Hvad skal jeg gøre for at få dem til at virke?
 > jeg har prøvet at holde dem inde i 5-6 sec, men der sker intet...
 > måske er de forkerte jeg trykker på ?
 > who knows?...
 På fronten alle alle Eizo-skærme jeg kender, er der en enkelt "knap" med 4
 pile og en rund prik i midten. Pil op/ned justerer lysstyrke, pil til
 højre/venstre justerer kontrast, mens et tryk i midten bringer OSD
 (OnScreen Display) frem, hvorfra du så kan justere alt muligt.
 Du kan vel lige kigge på brugermanualen på side 10:
 < http://www.eizo.co.jp/welcome/products/pdf3/T550um.pdf>
Den fylder 1,2MB, men det skulle vel ikke være noget problem på en
 UUNET-linie?
 --
 Med venlig hilsen:
 Jesper Kollerup Jensen
            
              |   |   
            
        
 
            
         
               Jesper Kollerup Jens~ (18-05-2001) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jesper Kollerup Jens~ | 
  Dato :  18-05-01 11:37 |  
  |  
 
            "Jesper Kollerup Jensen" <jesper@kollerup.dk> wrote in message
 news:9e2t9a$lo$1@sunsite.dk...
 > <sp@masterframe.com> wrote in message
 > news:Xns90A569896B3Espmasterframcom@195.54.84.13...
 [KLIP...]
 > Du kan vel lige kigge på brugermanualen på side 10:
 > < http://www.eizo.co.jp/welcome/products/pdf3/T550um.pdf>
.... og efter selv at have kigget på den, fandt jeg ud af at T550 har en
 knap kaldet "Autosizing", der skulle centrere billedet og udvide det til
 at nå kanterne. Har du prøvet den?
 --
 Med venlig hilsen:
 Jesper Kollerup Jensen
            
              |   |   
            
        
 
            
         
                sp@masterframe.com (18-05-2001) 
         
	
            | Kommentar Fra : sp@masterframe.com | 
  Dato :  18-05-01 11:43 |  
  |  
 
            Ja, den kan heller ikke gøre det.
 Søren Poulsen
 "Jesper Kollerup Jensen" <jesper@kollerup.dk> wrote in <9e2tva$956$1
 @sunsite.dk>:
 >"Jesper Kollerup Jensen" <jesper@kollerup.dk> wrote in message
 >news:9e2t9a$lo$1@sunsite.dk...
 >> <sp@masterframe.com> wrote in message
 >> news:Xns90A569896B3Espmasterframcom@195.54.84.13...
 >
 >[KLIP...]
 >> Du kan vel lige kigge på brugermanualen på side 10:
 >> < http://www.eizo.co.jp/welcome/products/pdf3/T550um.pdf>
>
 >... og efter selv at have kigget på den, fandt jeg ud af at T550 har en
 >knap kaldet "Autosizing", der skulle centrere billedet og udvide det til
 >at nå kanterne. Har du prøvet den?
 >
 >--
 >Med venlig hilsen:
 >Jesper Kollerup Jensen
 >
 >
 >
            
              |   |   
            
        
 
            
         
                 Nicolai Boilesen (18-05-2001) 
         
	
            | Kommentar Fra : Nicolai Boilesen | 
  Dato :  18-05-01 12:38 |  
  |   
            
 <sp@masterframe.com> wrote in message
 news:Xns90A582A7BD259spmasterframcom@195.54.84.13...
 > Ja, den kan heller ikke gøre det.
 
 Det lyder som defekt cpu, men kan også være andre ting,det er svært at sige
 uden at have målt på den :(
 
 kontrast og brightness justeres via separate knapper ikke?
 
 --
 MVH / Regards
 Nicolai Boilesen
 4700 Naestved
 Denmark
 
 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                  Jesper Kollerup Jens~ (18-05-2001) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jesper Kollerup Jens~ | 
  Dato :  18-05-01 12:46 |  
  |  
 
            "Nicolai Boilesen" <nicolai_boilesen@get2net.dk> wrote in message
 news:9e31i0$kma$1@sunsite.dk...
 > <sp@masterframe.com> wrote in message
 > news:Xns90A582A7BD259spmasterframcom@195.54.84.13...
 > > Ja, den kan heller ikke gøre det.
 >
 > Det lyder som defekt cpu, men kan også være andre ting,det er svært at
 sige
 > uden at have målt på den :(
 >
 > kontrast og brightness justeres via separate knapper ikke?
 Eizo T550 brugermanualen (hint: side 14):
 http://www.eizo.co.jp/welcome/products/pdf3/T550um.pdf
Kontrast og lysstyrke indstilles med en enkelt knap med pile op/ned og
 højre/venstre. I midten er der en rund prik, som bruges til at tilgå
 OSD'en, hvor man indstiller alt andet.
 Denne midterste knap kan låses, så andre eller man selv ikke kommer til at
 ændre noget ved et uheld ved at slukke skærmen og holde knappen
 "Autoresizing" nede mens skærmen tændes. På samme måde låses skærmen op.
 --
 Med venlig hilsen:
 Jesper Kollerup Jensen
            
              |   |   
            
        
 
            
         
                   Nicolai Boilesen (18-05-2001) 
         
	
            | Kommentar Fra : Nicolai Boilesen | 
  Dato :  18-05-01 12:52 |  
  |   
            
 "Jesper Kollerup Jensen" <jesper@kollerup.dk> wrote in message
 news:9e3212$pme$1@sunsite.dk...
 Klip
 > Kontrast og lysstyrke indstilles med en enkelt knap med pile op/ned og
 > højre/venstre. I midten er der en rund prik, som bruges til at tilgå
 > OSD'en, hvor man indstiller alt andet.
 >
 > Denne midterste knap kan låses, så andre eller man selv ikke kommer til at
 > ændre noget ved et uheld ved at slukke skærmen og holde knappen
 > "Autoresizing" nede mens skærmen tændes. På samme måde låses skærmen op.
 
 Ok, så virker dele af cpuen ihvertfald (den scanner tastaturet bla.), det
 lyder dog lidt underligt at man så ikke kun justere de andre parametre.
 
 Jeg har ingen idé om fejlens art i skrivende stund, men det kommer nok :)
 
 --
 MVH / Regards
 Nicolai Boilesen
 4700 Naestved
 Denmark
 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                    Jesper Kollerup Jens~ (18-05-2001) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jesper Kollerup Jens~ | 
  Dato :  18-05-01 12:55 |  
  |   
            "Nicolai Boilesen" <nicolai_boilesen@get2net.dk> wrote in message
 news:9e32cb$oj$1@sunsite.dk...
 >
 > "Jesper Kollerup Jensen" <jesper@kollerup.dk> wrote in message
 > news:9e3212$pme$1@sunsite.dk...
 > Klip
 > > Kontrast og lysstyrke indstilles med en enkelt knap med pile op/ned
 > > og højre/venstre. I midten er der en rund prik, som bruges til at
 tilgå
 > > OSD'en, hvor man indstiller alt andet.
 > >
 > > Denne midterste knap kan låses, så andre eller man selv ikke kommer
 > > til at ændre noget ved et uheld ved at slukke skærmen og holde knappen
 > > "Autoresizing" nede mens skærmen tændes. På samme måde låses
 > > skærmen op.
 >
 > Ok, så virker dele af cpuen ihvertfald (den scanner tastaturet bla.),
 det
 > lyder dog lidt underligt at man så ikke kun justere de andre parametre.
 >
 > Jeg har ingen idé om fejlens art i skrivende stund, men det kommer nok
 :)
 
 Hey... læs dog hvad jeg skriver! :)
 
 Skærmen er sikkert bare låst så man ikke kan komme ind i OSD'en. Lysstyrke
 og kontrast *kunne* indstilles.
 
 --
 Med venlig hilsen:
 Jesper Kollerup Jensen
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                     Nicolai Boilesen (18-05-2001) 
         
	
            | Kommentar Fra : Nicolai Boilesen | 
  Dato :  18-05-01 13:00 |  
  |   
            
 "Jesper Kollerup Jensen" <jesper@kollerup.dk> wrote in message
 news:9e32hf$34s$1@sunsite.dk...
 Klip
 > Hey... læs dog hvad jeg skriver! :)
 
 Damn den glippede :)
 
 > Skærmen er sikkert bare låst så man ikke kan komme ind i OSD'en. Lysstyrke
 > og kontrast *kunne* indstilles.
 
 Ja, det kunne det da tyde på at den bare er låst.
 
 Det vidste jeg faktisk ikke man kunne med de skærme. (den er skrevet bag
 øret)
 
 --
 MVH / Regards
 Nicolai Boilesen
 4700 Naestved
 Denmark
 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                   Søren Poulsen (18-05-2001) 
         
	
            | Kommentar Fra : Søren Poulsen | 
  Dato :  18-05-01 13:18 |  
  |  
 
            "Jesper Kollerup Jensen" <jesper@kollerup.dk> wrote in <9e3212$pme$1
 @sunsite.dk>:
 >"Nicolai Boilesen" <nicolai_boilesen@get2net.dk> wrote in message
 >news:9e31i0$kma$1@sunsite.dk...
 >> <sp@masterframe.com> wrote in message
 >> news:Xns90A582A7BD259spmasterframcom@195.54.84.13...
 >> > Ja, den kan heller ikke gøre det.
 >>
 >> Det lyder som defekt cpu, men kan også være andre ting,det er svært at
 >sige
 >> uden at have målt på den :(
 >>
 >> kontrast og brightness justeres via separate knapper ikke?
 >
 >Eizo T550 brugermanualen (hint: side 14):
 > http://www.eizo.co.jp/welcome/products/pdf3/T550um.pdf
Det er ikke denne skærem, min skærm har 8-10 knapper i bunden.
 denne her er meget nyere....
 :(
 Søren Poulsen
 >
 >Kontrast og lysstyrke indstilles med en enkelt knap med pile op/ned og
 >højre/venstre. I midten er der en rund prik, som bruges til at tilgå
 >OSD'en, hvor man indstiller alt andet.
 >
 >Denne midterste knap kan låses, så andre eller man selv ikke kommer til at
 >ændre noget ved et uheld ved at slukke skærmen og holde knappen
 >"Autoresizing" nede mens skærmen tændes. På samme måde låses skærmen op.
 >
 >--
 >Med venlig hilsen:
 >Jesper Kollerup Jensen
 >
 >
            
              |   |   
            
        
 
            
         
                    Jesper Kollerup Jens~ (18-05-2001) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jesper Kollerup Jens~ | 
  Dato :  18-05-01 16:01 |  
  |  
 
            "Søren Poulsen" <s.poulsen@anderledes.dk> wrote in message
 news:Xns90A592B88489Aspmasterframcom@195.54.84.13...
 > "Jesper Kollerup Jensen" <jesper@kollerup.dk> wrote in <9e3212$pme$1
 > @sunsite.dk>:
 > >
 > >Eizo T550 brugermanualen (hint: side 14):
 > > http://www.eizo.co.jp/welcome/products/pdf3/T550um.pdf
>
 > Det er ikke denne skærem, min skærm har 8-10 knapper i bunden.
 > denne her er meget nyere....
 > :(
 Er den skærm jeg nævner nyere end din skærm eller omvendt? Ifølge
 http://www.eizo.co.jp findes der ikke en 550i-M, men en 550i-W. Denne
 model er godkendt efter TCO-92 reglerne... og det er immervæk et par dage
 siden! :)
 Din skærm er så gammel at der ikke findes manualer på deres website. Har
 du eventuelt manualen til din skærm, kan du prøve at kigge i den eller
 skrive herinde hvad de forskellige knapper hedder og hvilke du har prøvet
 osv. Jeg har selv oplevet en ældre Eizo, med netop en række knapper i
 bunden ligesom din, hvor OSD'en var låst. Vi fandt løsningen på Eizos
 daværende FTP/BBS, men der ligger heller ikke noget om din model (såvidt
 jeg kan se).
 --
 Med venlig hilsen:
 Jesper Kollerup Jensen
            
              |   |   
            
        
 
            
         
                     Søren Poulsen (18-05-2001) 
         
	
            | Kommentar Fra : Søren Poulsen | 
  Dato :  18-05-01 18:09 |  
  |   
            
"Jesper Kollerup Jensen" <jesper@kollerup.dk> wrote in 
 <9e3dee$o4b$1@sunsite.dk>:
 >"Søren Poulsen" <s.poulsen@anderledes.dk> wrote in message
 >news:Xns90A592B88489Aspmasterframcom@195.54.84.13...
 >> "Jesper Kollerup Jensen" <jesper@kollerup.dk> wrote in <9e3212$pme$1
 >> @sunsite.dk>:
 >> >
 >> >Eizo T550 brugermanualen (hint: side 14):
 >> > http://www.eizo.co.jp/welcome/products/pdf3/T550um.pdf
>>
 >> Det er ikke denne skærem, min skærm har 8-10 knapper i bunden.
 >> denne her er meget nyere....
 >> :(
 >
 >Er den skærm jeg nævner nyere end din skærm eller omvendt? Ifølge
 > http://www.eizo.co.jp findes der ikke en 550i-M, men en 550i-W. Denne
 >model er godkendt efter TCO-92 reglerne... og det er immervæk et par dage
 >siden! :)
 >
 >Din skærm er så gammel at der ikke findes manualer på deres website. Har
 >du eventuelt manualen til din skærm, kan du prøve at kigge i den eller
 >skrive herinde hvad de forskellige knapper hedder og hvilke du har prøvet
 >osv. Jeg har selv oplevet en ældre Eizo, med netop en række knapper i
 >bunden ligesom din, hvor OSD'en var låst. Vi fandt løsningen på Eizos
 >daværende FTP/BBS, men der ligger heller ikke noget om din model (såvidt
 >jeg kan se).
 >
 >--
 >Med venlig hilsen:
 >Jesper Kollerup Jensen
 >
 >
 Har du linket til ftp-sitet?
 Søren Poulsen
            
              |   |   
            
        
 
            
         
                      Nicolai Boilesen (18-05-2001) 
         
	
            | Kommentar Fra : Nicolai Boilesen | 
  Dato :  18-05-01 18:23 |  
  |   
            
"Søren Poulsen" <s.poulsen@anderledes.dk> wrote in message
 news:Xns90A5C31813119spoulsenusanet@130.225.51.30...
 Klip
 > Har du linket til ftp-sitet?
 Er du ikke venlig at klippe det du ikke svarer på væk?
 Du sender 50 linier men skriver kun 2 linier selv.
 Kig evt. på :  http://www.usenet.dk/netikette/quote.html
--
 MVH / Regards
 Nicolai Boilesen
 4700 Naestved
 Denmark
            
              |   |   
            
        
 
            
         
                       Jesper Kollerup Jens~ (18-05-2001) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jesper Kollerup Jens~ | 
  Dato :  18-05-01 19:54 |  
  |   
            "Nicolai Boilesen" <nicolai_boilesen@get2net.dk> wrote in message
 news:9e3m69$1qv$1@sunsite.dk...
 >
 > "Søren Poulsen" <s.poulsen@anderledes.dk> wrote in message
 > news:Xns90A5C31813119spoulsenusanet@130.225.51.30...
 > Klip
 > > Har du linket til ftp-sitet?
 
 Jo da:
 <ftp://eizo.com>
 
 Det eneste der ligger der er nogle (5) Linuxfiler eller hvad det nu ellers
 er for noget. I "gamle dage" var der et hav af manualer i RTF- og
 PDF-format, FAQ på deres BBS (som jeg ikke ved hvorvidt lever endnu da BBS
 vistnok er lidt gammeldags efterhånden) og masser af nyttige filer.
 
 > Er du ikke venlig at klippe det du ikke svarer på væk?
 > Du sender 50 linier men skriver kun 2 linier selv.
 
 Jeg skulle netop til at nævne det.
 Det er utroligt at ingen har brokket sig tidligere! :)
 
 --
 Med venlig hilsen:
 Jesper Kollerup Jensen
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
    
 
					
					 
			 | 
			
				
        
			 |