Kunstrådet. Erfaringer?
Fra : steffen martin

Dato : 16-11-04 10:43

Hej alle [eller dem der er tilbage i dette stille rum...]

Er der nogen herinde der har prøvet at søge tilskud eller lign. hos
Kunstrådet? Og er der i givet fald kommet noget ud af det?

mvh
Steffen
--
..:metropolis:.
www.steffenmartin.dk

Fra : Froggy

Dato : 18-11-04 16:48

"steffen martin" <steffen@XXXsteffenmartin.dk> skrev:

> Hej alle [eller dem der er tilbage i dette stille rum...]

V er vist mange, der kigger forgæves herind hver dag.
Her er forfærdelig stille ...
Hvordan får vi sat lidt 'fut i fejemøjet'?

> Er der nogen herinde der har prøvet at søge tilskud eller lign. hos
> Kunstrådet? Og er der i givet fald kommet noget ud af det?

Har ikke selv prøvet, men det er vist - efter hvad jeg har hørt - ret
svært at trænge igennem (medmindre man kender nogen, der engang har set
et billede at Tordenskjold iført lilla natsokker ...).

--
Froggy
He who lights his taper at mine, receives

Fra : steffen martin

Dato : 19-11-04 09:01

"Froggy" <froggy51@despammed.com> skrev i en meddelelse

> V er vist mange, der kigger forgæves herind hver dag.
> Her er forfærdelig stille ...
> Hvordan får vi sat lidt 'fut i fejemøjet'?
> Froggy

Gid jeg vidste det..... Men det er lidt det samme over hele linien.
Kunstavisens debat side er ligeså tom.
Men måske kunst ikke er til dette?

vh
Steffen
--
..:metropolis:.
www.steffenmartin.dk

Fra : Harry Lund

Dato : 20-11-04 19:56

Nej det har jeg ikke prøvet og vil heller ikke.
Det stille rum. Tja det er jo noget vi alle har tænkt på. Måske skyldes det
at forbavsende mange billedmagere ikke kan lide en pc.??

Fra : steffen martin

Dato : 20-11-04 22:01

"Harry Lund" <harrylund@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Nej det har jeg ikke prøvet og vil heller ikke.

Begrundelse? Du lyder negativ....

> Det stille rum. Tja det er jo noget vi alle har tænkt på. Måske skyldes
> det
> at forbavsende mange billedmagere ikke kan lide en pc.??

Deres fejl...

Steffen

--
..:metropolis:.
www.steffenmartin.dk

Fra : Harry Lund

Dato : 21-11-04 12:30

Jeg er bestemt IKKE negativ. Tværtimod: jeg forsøger jo netop at finde frem
til en forklaring så vi i fællesskab kan løse problemet.
ØV.

Fra : steffen martin

Dato : 21-11-04 16:28

> [...]
> frem
> til en forklaring så vi i fællesskab kan løse problemet.

Jeg mente negativ omkring at søge støtte fra Kunstrådet. Du svarer bare
'nej' uden at begrunde.

Måske du med fordel kunne læse http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html
lidt om citat teknik :)

vh